Csendes Percek február 3.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2005. Feb. 3., Cs, 03:41:01 CET

                      2005. február 3. csütörtök

Zsolt 119,103-105.

Milyen édesek ínyemnek ígéreteid! Édesebbek, mint számnak a méz.
Utasításaid értelmessé tettek, ezért gyűlölök minden hamis ösvényt.
Lábam előtt mécses a te igéd, ösvényem világossága.

                            ÁLLANDÓ TÁRS

Mert Isten igéje élő és ható, élesebb minden kétélű kardnál, és áthatol
az elme és a lélek, az izületek és a velők szétválásáig, és megítéli a
szív gondolatait és szándékait. (Zsid 4,12)

Hosszabb utazásaimra a Bibliámat mindig magammal vittem. Ez egyfajta
megnyugvást jelentett, de soha nem nyitottam fel. Bibliám használat
nélkül utazott velem, mint mondjuk egy tartalék zokni. Elhatározásom
után, hogy egy év alatt végigolvasom a Bibliát, minden megváltozott.
Amikor elkezdtem olvasni, rájöttem arra, mennyit veszítettem, hogy
korábban nem használtam a Bibliámat, nem hagytam, hogy utat mutasson,
és hogy élővé váljon a számomra. Most már minden nap olvasom, van,
mikor kevesebbet és van, hogy hosszabb szakaszt.
Már több, mint egy útitárs, már "ösvényem világossága." Sőt nemcsak
olvasom, elmélkedem is az igeverseken, elismétlem és megpróbálom
alkalmazni őket saját életemben. Ha erősítésre van szükségem, mindig a
Zsolt 68,20-at ütöm fel, ha napi figyelmeztetésre, akkor Lk 9,23-at
olvasom el. Ha útmutatásra van szükségem, hogyan viselkedjek, mint
keresztyén, akkor visszatérek a Gal 5,22-23 hoz. Megtanultam, hogy
bármilyen kérdésem van, válaszért a Bibliához fordulhatok. Utazásaim
során most már mindig nyitva a Bibliám!

Imádság: Köszönjük, Istenünk, a te csodálatos és örökérvényű igédet.
Jelentsd ki számunkra akaratodat a Biblián keresztül. Jézus nevében
kérünk. Ámen.

A naponkénti igeolvasás világosságot nyújt útjaink során.
Ed Ridgley (Alabama, USA)

IMÁDKOZZUNK AZ ÜZLETI ÚTON LÉVŐKÉRT!