Csendes Percek február 2.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2005. Feb. 2., Sze, 03:41:02 CET

                       2005. február 2. szerda

Ézs 49,8-16.

Ezt mondja az ÚR: A kegyelem idején meghallgatlak, a szabadulás napján
megsegítlek. Megőrizlek és megajándékozom általad szövetségemmel
népemet, hogy te állítsd helyre az országot, és oszd szét az elpusztult
örökséget. Mondd a foglyoknak: Jöjjetek ki! - a sötétségben levőknek:
Jöjjetek a napvilágra! Útközben lesz élelmük, még a kopár hegyeken is
lesz legelőjük. Nem éheznek és nem szomjaznak majd, nem bántja őket a
nap heve, mert az terelgeti őket, aki könyörült rajtuk, az vezeti őket
forrásvizekhez. Minden hegyen utat készítek, kimagaslanak az
országutak. Ezek itt messze földről jönnek, azok észak és nyugat felől,
amazok meg Színím földjéről! Ujjongjatok, egek, vigadozz, föld,
törjetek ki ujjongásba, hegyek! Mert megszánta népét az ÚR, és könyörül
a nyomorultakon. De Sion ezt mondta: Elhagyott engem az ÚR,
megfeledkezett rólam az én Uram! Megfeledkezik-e csecsemőjéről az anya,
nem könyörül-e méhe gyermekén? Ha mások megfeledkeznének is, én nem
feledkezem meg rólad! Íme, tenyerembe véstelek be, szüntelen előttem
vannak falaid.

                           FELEJTHETETLEN

Íme, tenyerembe véstelek be, szüntelen előttem vannak falaid. (Ézs
49,16)

"Jaj, ne!" - mondta a barátnőm a homlokára csapva, amikor a templomban
találkoztunk. "Már megint elfelejtettem a receptet!" Retiküljében
kezdett el matatni, sietve kihalászott belőle egy tollat és gyorsan
felírta a tenyerébe, "Jackie - recept". Feltartotta a kezét, hogy jól
lássam, és azt mondta: "Itt van! Most már biztos nem felejtem el."
Később felidéztem Cathy barátnőm "segédeszközét", amikor az Ézs
49,16-ot olvastam, hogy bele vagyok vésve - nem csak a nevem, de az
egész valóm, - Isten tenyerébe. Ahogy Cathy emlékezni fog arra, hogy ne
felejtse elhozni a receptemet, ugyanígy a nevem és minden, ami velem
kapcsolatos, állandóan Isten előtt van. Isten nem tud és soha nem is
fog megfeledkezni rólam. Ez az, ami engem mindig arra biztat, hogy
hűségesen emlékezzem meg mindarról, amit Isten értem tett.

Imádság: Mennyei Atyánk, hálásak vagyunk neked azért, hogy te mindig
gondolsz ránk. Segíts nekünk is hasonlóképpen emlékezni rád és
ígéreteidre. Ámen.

Isten egész nap és minden nap gondol rám.
Jacquelyn A. Kuehn (Pennsylvania, USA)

IMÁDKOZZUNK A GYÜLEKEZETBE JÁRÓ BARÁTAINKÉRT!