Csendes Percek december 22.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2005. Dec. 22., Cs, 03:41:01 CET

                     2005. december 22. csütörtök

5Móz 6,4-9.

4 Halld meg, Izráel: Az ÚR a mi Istenünk, egyedül az ÚR! 5 Szeresd
azért az URat, a te Istenedet teljes szívedből, teljes lelkedből és
teljes erődből! 6 Maradjanak a szívedben azok az igék, amelyeket ma
parancsolok neked. 7 Ismételgesd azokat fiaid előtt, és beszélj
azokról, akár a házadban vagy, akár úton jársz, akár lefekszel, akár
fölkelsz! 8 Kösd azokat jelként a kezedre, és legyenek fejdíszként a
homlokodon. 9 Írd azokat házad ajtófélfáira és kapuidra!

                         FELTÉTLEN SZERETET

Szeresd az Urat, a te Istenedet teljes szívedből, teljes lelkedből és
teljes elmédből. ... Szeresd felebarátodat, mint magadat. (Mt 22,37.39)

Fivéreimmel hallottuk, ahogy édesapánk zöld-fehér öreg Fordja
nyikorogva befordul a kocsibehajtóra. Amint apánk az ajtóhoz ért,
elképedve láttuk, hogy öltönye, nyakkendője rajta, de sehol az inge.
Gondoltuk, jobb lesz, ha ezt megmagyarázza. Így is tett. Édesapánk
összetalálkozott valakivel, akinek nem volt olyan inge, amit
felvehetett volna egy állásinterjúra, így odaadta neki a sajátját.
Ekkor értettem meg először életemben, mi a feltétel nélküli szeretet.
A hívő emberben munkálkodó Szentlélek felébreszti a mások iránti
szeretetet, és elénk tárja a lehetőséget, hogy Isten szolgálatába
álljunk. Mindaz, amit apánk nyújtott nekünk, értéktelen lett volna
szeretet nélkül. Mindig arra vágytam, hogy ugyanazzal az erővel legyek
képes átadni gyermekeimnek azt, amit apámtól tanultam. Ő ezt mondta
nekem: "A legnagyobb dolog az életben, hogy szeretjük Istent, és
szeretünk másokat."
Isten szeretete felülmúlja apám szeretetét is. A legnagyobb szeretetet
Jézus Krisztus történetéből ismerhetjük meg.

Imádság: Szerető Istenünk, taníts minket úgy szeretni, hogy életünk a
te szeretetedet sugározza mások felé! Ámen.

Istent úgy szeretjük, ha felebarátainkat szeretjük.
Pam Arnold (Alabama, USA)

IMÁDKOZZUNK AZ APÁKÉRT!