Csendes Percek augusztus 13.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2005. Aug. 13., Szo, 03:41:00 CEST

                     2005. augusztus 13. szombat

Zsolt 103,8-12.

8 Irgalmas és kegyelmes az ÚR, türelme hosszú, szeretete nagy.
9 Nem perel mindvégig, nem tart haragja örökké.
10 Nem vétkeink szerint bánik velünk, nem bűneink szerint fizet nekünk.
11 Mert amilyen magasan van az ég a föld fölött, olyan nagy a szeretete
az istenfélők iránt.
12 Amilyen messze van napkelet napnyugattól, olyan messzire veti el
vétkeinket.

                        VISSZAVONHATATLANUL

Amilyen messze van napkelet a napnyugattól, olyan messzire veti el
vétkeinket. (Zsolt 103,12)

Csak az üres képernyőt láttam, semmi mást. Minden megállapodás, terv és
terminus, amit a gép memóriájába tettem, eltűnt a kibernetika
feneketlen útvesztőiben. Még egy utolsó kétségbeesett telefon a
technikai segélyszolgálathoz, de onnan is megerősítették félelmemet: a
program ilyen esetekre nem tartalmaz megoldást. Tehát az egész eddigi
munkám, számításaim, részeredményem szőröstül-bőröstül odalett. Most
aztán kénytelen vagyok elölről kezdeni az egész munkát.
Ekkor eszembe jutott, hogy az újrakezdés nem okvetlenül balszerencse.
Hiszen Isten is erre ad nekünk lehetőséget, amikor bűnbánattal
könyörgünk hozzá. Amiként János apostol írja: "Ha megvalljuk bűneinket,
hű és igaz ő, megbocsátja bűneinket, és megtisztít minket minden
gonosztól." (1Jn 1,9)
Istennek nincs szüksége arra, hogy a megbocsátott "anyagot" tovább
tárolja, vagy visszamentse. Amint letettük elé bűneinket, ő azonnal
törli őket! Isten hatalmas és mérhetetlen kegyelme visszavonhatatlanul
semmissé teszi az egészet.

Imádság: Ó, Istenünk, töröld el múltunk vétkeit, és írd be szívünkbe az
új kezdet igéit. Ámen.

Ha megvalljuk bűneiket, Isten megbocsátja őket, és új kezdetet
ajándékoz.
Gary Keisling (Ohio, USA)

IMÁDKOZZUNK A SZÁMÍTÓGÉPTECHNIKUSOKÉRT!