Csendes Percek augusztus 5.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2005. Aug. 5., P, 03:41:01 CEST

                      2005. augusztus 5. péntek

Zsolt 13.

1 A karmesternek: Dávid zsoltára.
2 Meddig tart ez, URam? Végképp megfeledkeztél rólam? Meddig rejted el
orcádat előlem?
3 Meddig kell magamban tanakodnom, és bánkódnom szívemben naponként?
Meddig kerekedhetik fölém ellenségem?
4 Tekints rám, hallgass meg, URam, Istenem! Tartsd meg szemem
ragyogását, ne jöjjön rám halálos álom!
5 Ne mondhassa ellenségem: Végeztem vele! Ne ujjonghassanak
ellenfeleim, hogy ingadozom!
6 Mert én hűségedben bízom, szívből ujjongok, hogy megsegítesz. Éneklek
az ÚRnak, mert jót tett velem.

                        AMIKOR ISTEN HALLGAT

Utaidat, Uram, ismertesd meg velem, ösvényeidre taníts meg engem!
Vezess hűségesen, és taníts engem, mert te vagy szabadító Istenem,
mindig benned reménykedem. (Zsolt 25,4-5)

Válásomkor nagyon dühös lettem Istenre. Hogy engedhet meg ilyen
eseményeket egy hűséges szolgájának az életében, hiszen imádkozom,
tanulmányozom a Bibliát, és missziós szolgálatokat is végzek. Hát nem
elég ez ahhoz, hogy ilyen dolgok ne történjenek meg? Ezek alatt a
"durcás" hónapok alatt nem hallottam Istent, hiába sírtam és
kiáltottam, teljesen némának tűnt.
A csend aztán fokozatosan arra indított, hogy Istent keressem.
Mélyrehatóan kezdtem el kutatni a Bibliát, új gyülekezetbe kezdtem
járni. Három évvel később megszabadultam a keserűségemtől, és az
Istennel való bensőséges közösségem helyreállt. A csend időszaka alatt
jobban elmélyültem a tanulmányaimban, és Istent is nagyon közel éreztem
magamhoz. Bibliaismeretem is növekedett. Mikor úgy tűnt, hogy Isten
elfordult tőlem, figyelmem felé irányult.
Bár időnként Isten hallgat, ő mindig jelen van. Ismer minket és
gondoskodik rólunk még akkor is, amikor nem halljuk hangját. Rájöttem,
hogy aki a dühömet elviselte, ő volt az egyetlen, aki feltétel nélkül
szeretett.

Imádság: Köszönjük, Istenünk, hűségedet. Még ha jelenlétedet nem is
érezzük, segíts felismerni, hogy te állandóan velünk vagy. Ámen.

Isten hallgatása közelebb von magához.
Tanya Davis (Tennessee, USA)

IMÁDKOZZUNK A VÁLÓFÉLBEN LÉVŐKÉRT!