Csendes Percek április 17.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2005. Ápr. 17., V, 03:41:00 CEST

                      2005. április 17. vasárnap

Mt 6,5-8.

Jézus mondja: "Amikor imádkoztok, ne legyetek olyanok, mint a
képmutatók, akik szeretnek a zsinagógákban és az utcasarkokon megállva
imádkozni, hogy lássák őket az emberek. Bizony, mondom néktek:
megkapták jutalmukat. Te pedig amikor imádkozol, menj be a belső
szobádba, és ajtódat bezárva imádkozzál Atyádhoz titokban; Atyád pedig,
aki látja, amit titokban teszel, megfizet neked."
"Amikor pedig imádkoztok, ne szaporítsátok a szót, mint a pogányok,
akik azt gondolják, hogy bőbeszédűségükért hallgattatnak meg. Ne
legyetek tehát hozzájuk hasonlók, mert tudja a ti Atyátok, mire van
szükségetek, mielőtt még kérnétek tőle."

                         SZEMÉLYES IMÁDSÁG

Te pedig amikor imádkozol, menj be a belső szobádba, és ajtódat bezárva
imádkozzál Atyádhoz titokban. (Mt 6,6)

Elmentem a templomba, és úgy jöttem el, hogy üresnek éreztem magam. Nem
az igehirdetéssel és a gyülekezettel volt a baj, hanem velem. Éreztem,
hogy egy pozitív, személyes imádságra van szükségem. Arra volt
szükségem, hogy bemenjek a szobámba, magamra zárjam az ajtót, és több
időt töltsek Istennel, imádkozzak minden nap, és nevezzem nevén, mit
szeretnék Istentől.
A Mt 6,5-8-ban Jézus öt dolgot mondott. Amikor erre rájöttem,
megváltoztam én és az imádságaim is. Most, ha imádkozom, hiszem, hogy
Isten meghallgat és válaszolni fog. Hiszek a csodákban. Nem adom fel;
imádkozom, imádkozom és imádkozom, kopogtatok az ajtón, amíg kinyílik.
Valami nagy dologra várok, és imádkozom azért.
Most már minden nap imádkozom, elvonulva. Egyszerűen úgy beszélek
Istenhez, mint ha apámhoz beszélnék. Igyekszem felelős lenni és
együttműködni Istennel, ahelyett hogy azt mondanám, "Csődbe jutottam.
Ments meg!" Pontosan elmondom Istennek, mi történik velem, és együtt
dolgozunk a megoldáson. S mióta nem a gyülekezettől várom csupán, hogy
közelebb kerüljek Istenhez, a gyülekezetbe járás is sokkal örömtelibbé
vált.

Imádság: Drága Urunk, taníts bennünket imádkozni. Ámen.

Hogyan válhat imádságom személyessé?
Lee Daniel Vendig II (Texas, USA)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIK IMÁDKOZNI TANULNAK!