Csendes Percek április 18.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2005. Ápr. 18., H, 03:41:01 CEST

                       2005. április 18. hétfő

Zsolt 51,12-15.

Tiszta szívet teremts bennem, Istenem, és az erős lelket újítsd meg
bennem!
Ne vess el orcád elől, szent lelkedet ne vedd el tőlem!
Vidámíts meg újra szabadításoddal, támogass, hogy lelkem készséges
legyen,
hogy taníthassam utaidra a hűtleneket, és a vétkesek megtérjenek
hozzád.

                         AZ ÁCS HELYREÁLLÍT

Ezért ha valaki Krisztusban van, új teremtés az: a régi elmúlt, és íme:
új jött létre. (2Kor 5,17)

Miután a lányom elköltözött otthonról, elhatároztam, hogy a szobájából
dolgozószobát alakítok ki. Először arra gondoltam, hogy megszabadulok a
régi, ütött-kopott bútoroktól, amiket otthagyott. De nem engedhettem
meg, hogy új bútorokat vásároljak, és kicsit sajnáltam is volna eldobni
olyasmit, ami addig olyan jó szolgálatot tett.
Így végül eltüntettem a régi foltokat és karcolásokat, lefestettem egy
fapáccal, és a bútorok újra szépek és használhatóak lettek. Ahogy
dolgoztam, Jézusra gondoltam, az ácsra. Ő sem akart lemondani rólunk,
amikor ütött-kopottak voltunk a bűneink és fájdalmaink miatt. Meghalt a
kereszten, hogy új emberek lehessünk.
Ahogy én türelmes voltam és időt szakítottam, hogy magam hozzam rendbe
a bútorokat, olyan türelmes Krisztus is, gondosan és szeretettel
távolítja el a foltokat, hibákat, hogy helyrehozzon bennünket, és újra
hasznosak lehessünk. Biztos vagyok benne, hogy Jézus örömét leli abban,
hogy újjá tehet minket.

Imádság: Urunk, Jézus Krisztus, szerető karjaid ölelnek körül
bennünket. Tisztíts meg, újíts meg és tégy újra hasznossá bennünket.
Ámen.

Az emberek lemondhatnak rólunk, de Isten soha.
Sue Caithness (Gauteng, Dél-Afrika)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIK HELYREÁLLÍTANAK ÉS ÚJRAHASZNOSÍTANAK VALAMIT!