Csendes Percek április 12.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2005. Ápr. 12., K, 03:41:00 CEST

                        2005. április 12. kedd

Jn 14,1-7.

Jézus mondja: "Ne nyugtalankodjék a ti szívetek: higgyetek Istenben, és
higgyetek énbennem. Az én Atyám házában sok hajlék van; ha nem így
volna, vajon mondtam volna-e nektek, hogy elmegyek helyet készíteni a
számotokra? És ha majd elmentem, és helyet készítettem nektek, ismét
eljövök, és magam mellé veszlek titeket, hogy ahol én vagyok, ott
legyetek ti is. Ahova pedig én megyek, oda tudjátok az utat." Tamás
erre így szólt hozzá: "Uram, nem tudjuk, hova mégy: honnan tudnánk
akkor az utat?" Jézus így válaszolt: "Én vagyok az út, az igazság és az
élet; senki sem mehet az Atyához, csakis énáltalam. Ha ismernétek
engem, ismernétek az én Atyámat is: mostantól fogva ismeritek őt, és
látjátok őt."

                              ÚTJELZŐK

Jézus így válaszolt: "Én vagyok az út, az igazság, és az élet." (Jn
14,6)

Barátaimhoz mentem látogatóba a távoli Sussexbe. Kora este volt, így
még gyönyörködhettem a tájban, ahogyan haladtam a jól táblázott úton.
Azután elérkeztem egy olyan kereszteződéshez, ahol nem volt útjelző
tábla. Ahogyan haladtam tovább, egyre biztosabb voltam benne, hogy nem
a jó úton vagyok. Esteledett, és benzin is alig volt már a kocsiban. A
környéken csak egy elhagyatott ház volt, nem jöttek más kocsik
arrafelé, és mobiltelefon sem volt nálam. Féltem, hogy ott ragadok
éjszakára. Néhány perc múlva azonban egy autó hangját hallottam. A
sofőr ismerte az utat, és elvezetett engem a címhez, amit kerestem.
Anélkül, hogy tudtam volna, mindössze néhány száz méterre voltam a
célomtól.
Amikor Jézus azt mondta a tanítványainak, hogy ismerik az utat oda,
ahová ő megy, Tamás azt mondta: "Uram, nem tudjuk, hova mégy: honnan
tudnánk akkor az utat?" Tamás mindannyiuk nevében szólt, amikor
elmondta, mennyire aggódik.
Mi is útjelző táblákat akarunk, egyértelmű iránymutatásra vágyunk.
Tudom, hogy Jézusra bízhatjuk magunkat, mert ő maga az út Istenhez. Ha
őt követjük életünk útján, békességben élhetünk, mert biztosan célba
érünk.

Imádság: Urunk, mutasd nekünk a te utadat. Add, hogy olyan szorosan
menjünk utánad, hogy érezzük békességedet. Ámen.

Ha Jézust követjük, megtaláljuk az Istenhez vezető utat.
Sheila Giffard Smith (Shropshire, Anglia)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIK ÚGY ÉRZIK, HOGY ELTÉVEDTEK!