Csendes Percek április 11.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2005. Ápr. 11., H, 03:41:01 CEST

                       2005. április 11. hétfő

Fil 4,10-20.

Nagy volt az örömöm az Úrban, hogy végre felbuzdultatok a velem való
törődésre. Mert gondoskodtatok volna, de nem volt rá alkalmatok. Nem a
nélkülözés mondatja ezt velem, mert én megtanultam, hogy körülményeim
között elégedett legyek. Tudok szűkölködni és tudok bővölködni is,
egészen be vagyok avatva mindenbe, jóllakásba és éhezésbe, a
bővölködésbe és a nélkülözésbe egyaránt. Mindenre van erőm a
Krisztusban, aki megerősít engem. Mégis jól tettétek, hogy közösséget
vállaltatok velem nyomorúságomban. Azt pedig tudjátok ti is, filippiek,
hogy az evangélium hirdetésének kezdetén, amikor eltávoztam
Macedóniából, az ajándékozás és elfogadás tekintetében egyetlen
gyülekezet sem állt velem kapcsolatban, csak ti egyedül, mert
egyszer-másszor Thesszalonikába is küldtetek szükségleteimre. Nem
mintha az ajándékot kívánnám, hanem azt kívánom, hogy bőségesen
kamatozzék az a ti javatokra. Átvettem mindent, és bővelkedem. El
vagyok látva, miután megkaptam Epafroditosztól, ami tőletek jött olyan
kellemes illatként és kedves áldozatként, amely tetszik az Istennek. Az
én Istenem pedig be fogja tölteni minden szükségeteket az ő gazdagsága
szerint dicsőséggel a Krisztus Jézusban. A dicsőség pedig Istenünké és
Atyánké örökkön-örökké. Ámen.

                    ADJ, ÉS ISTEN "VISSZAFIZETI"

Jézus mondta: "Adjatok, és adatik nektek." (Lk 6,38)

A férjem, Dylan 2001 januárjában elvesztette az állását. Sok műszaki
szakembert elbocsátottak, ezért a kevés maradék álláshelyért nagy
versengés folyt. Eltelt öt hónap, és a munkanélküli segélye lassan
lejárt. Mivel az én fizetésem arra sem volt elég, hogy kifizessük a
számlákat, kétségbeestem.
Azután megtudtam, hogy egy ismerősöm még nehezebb helyzetben van. Ő és
a férje is munkanélküliek lettek, és gyerekeik is voltak. A közös
barátunk, aki beszámolt a nehézségeikről, adományokat gyűjtött a
családnak.
Először azt gondoltam: "Ez szörnyű, de a mostani helyzetben nem
engedhetem meg magamnak, hogy segítsek." De azután újra és újra
hallottam magamban a Szentírás szavait: "Adjatok, és adatik nektek."
Nézegettem a majdnem üres csekkfüzetünket, és imádkoztam. Reméltem,
hogy kimennek a fejemből ezek a gondolatok, de nem tágítottak. Végül
úgy döntöttünk, hogy kiállítunk egy csekket egy kisebb összegről.
Mindössze néhány napi élelmiszerre volt elég, de tőlünk nagy áldozat
volt. A következő héten Dylan állásajánlatot kapott. Hiszem, hogy Isten
megjutalmazott minket azért a kicsiny, de nagyon nehéz lépésért. Isten
vezetése nem mindig ilyen egyszerű és világos, de biztos vagyok abban,
hogy ő soha nem feledkezik meg azokról, akik adakoznak, mert benne
bíznak.

Imádság: Istenünk, add, hogy nagylelkűen adakozzunk a bőség és a
nehézség idején is. Ámen.

Isten azt akarja, hogy mindig adakozzunk.
Susan Wilbanks (Washington, USA)

IMÁDKOZZUNK A MUNKANÉLKÜLIEKÉRT!