Csendes Percek szeptember 13.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2004. Sze. 13., H, 04:00:01 CEST

              2004. szeptember 13. hétfő

Testvéreim, mit használ, ha valaki azt mondja, hogy van
hite, de cselekedetei nincsenek? Vajon üdvözítheti-e őt
egyedül a hit? Ha egy férfi- vagy nőtestvérünknek nincs
ruhája, és nincs meg a mindennapi kenyere, valaki pedig ezt
mondja nekik közületek: Menjetek el békességgel,
melegedjetek meg, és lakjatok jól, de nem adjátok meg nekik,
amire a testnek szüksége van, mit használ az? Ugyanígy a hit
is, ha cselekedetei nincsenek, halott önmagában. Viszont
mondhatja valaki azt is: Neked hited van, nekem meg
cselekedeteim vannak. Mutasd meg nekem a hitedet
cselekedetek nélkül, én is meg fogom neked mutatni
cselekedeteim alapján a hitemet.
Jak 2,14-18.

                 ISTEN KÉPES RÁ

Árváknak atyja, özvegyek védője az Isten, szent hajlékában.
(Zsolt 68,6)

Nemrégiben egy jamaikai missziós útra készültem. Pólókat
szerettem volna vinni az ottani árvaházban lakó gyerekeknek.
Azon tűnődtem, hogy kit is tudnék rávenni arra, hogy a
harminc póló megvásárlását szponzorálja? A mai gazdasági
helyzetben ez a pénzösszeg mindenki számára nagy kiadást
jelentene.
Egyik nap, amikor egy asszony felhívta az orvosi rendelőt,
ahol asszisztensként dolgozom, - hogy időpontot egyeztessen
- megemlítette, hogy egy pólókat gyártó cég alkalmazottja.
Különösebb oka nem volt arra, hogy ezt az információt
megossza velem. Érdeklődtem nála, hogy kihez kellene
fordulnom az árvaháznak szánt pólóadománnyal kapcsolatosan.
Három nappal a jamaikai utazás előtt a nappali szobámban
ültem, és azzal foglalatoskodtam, hogy mintegy száz darab
gyerekpólót összecsomagoljak az árvák számára. Könnyekig
meghatódva gondoltam az Ef 3,20-21 igéire. "Aki pedig
mindent megtehet sokkal bőségesebben, mint ahogy mi kérjük
vagy gondoljuk, a bennünk munkálkodó erő szerint: azé a
dicsőség örökkön-örökké."

Imádság: Köszönjük, mennyei Édesatyánk, hogy minden
szükségünkről gondoskodsz, sokkal hatalmasabb módon, mint
ahogy ezt földi szüleink teszik. Hálásak vagyunk azért, hogy
tetszésedet szolgálja szükségeink betöltése. Ámen.

Isten még többet kíván adni, mint amit kérünk tőle.
               Ida Miller (Pennsylvania, USA)

IMÁDKOZZUNK AZ ÁRVÁKÉRT ÉS GONDOZÓIKÉRT!