Csendes Percek szeptember 12.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2004. Sze. 12., V, 04:00:01 CEST

          2004. szeptember 12. vasárnap

Mert egykor sötétség voltatok, most azonban világosság
vagytok az Úrban: éljetek úgy, mint a világosság gyermekei.
A világosság gyümölcse ugyanis csupa jóság, igazság és egyenesség.
Ef 5,8-9.

                HADD RAGYOGJON!

Úgy ragyogjon a ti világosságotok az emberek előtt, hogy
lássák jó cselekedeteiteket, és dicsőítsék a ti mennyei
Atyátokat. (Mt 5,16)

Napközben gyakran kinézek házunk hátsó ablakán, és
gyönyörködöm a kis tóban úszkáló kacsákban és a réten
szaladgáló lovakban. Egyik alkalommal a nap hétágról sütött,
és úgy 100 méterre a háztól szemmagasságban lebegő, kis
ragyogó fényre lettem figyelmes. Kíváncsiságom nem hagyott
nyugodni, odamentem, és felfedeztem, hogy a fény egy faágról
a földig kifeszített egyetlen pókháló fonálról verődik
vissza. Eltűnődtem, hogy egy, a hajszálnál is vékonyabb és a
távolból egyáltalán nem látható pókháló fonál hogy képes
ilyen fényerőt visszatükrözni.
Aztán eszembe jutott, hogy én is milyen aprócska kis része
vagyok milliárdos létszámú világunknak. És mégis, ha
engedem, hogy Krisztus fénye átjárja az életemet, akkor azok
az emberek, akik különben meg sem látnának, vagy észre sem
vennének, Krisztus vonzáskörébe kerülhetnek. Ahogy én is
felfigyeltem arra az egészen apró pókháló fonalra. Micsoda
változást végez Krisztus az életünkben, ha engedünk neki!

Imádság: Minden jónak forrása, segíts életünket úgy élni,
hogy mások is meglássák bennünk Krisztus jelenlétének
ragyogását. Ámen.

Látható-e arcomon Krisztus jelenléte, hallható-e szavaimban üzenete?
               Gene P. Schell (Texas, USA)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIK KRISZTUS VILÁGOSSÁGÁT KERESIK!