Csendes Percek szeptember 6.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2004. Sze. 6., H, 04:00:01 CEST

                 2004. szeptember 6. hétfő

"A laodiceai gyülekezet angyalának írd meg: ezt mondja az
Ámen, a hű és igaz tanú, Isten teremtésének kezdete: Tudok
cselekedeteidről, hogy nem vagy sem hideg, sem forró.
Bárcsak hideg volnál, vagy forró! Így mivel langyos vagy, és
sem forró, sem pedig hideg: kiköplek a számból. Mivel ezt
mondod: Gazdag vagyok, meggazdagodtam, és nincs szükségem
semmire; de nem tudod, hogy te vagy a nyomorult, a szánalmas
és a szegény, a vak és a mezítelen: tanácsolom neked, végy
tőlem tűzben izzított aranyat, hogy meggazdagodj, és fehér
ruhát, hogy felöltözz, és ne lássék szégyenletes
mezítelenséged; és végy gyógyító írt, hogy bekend a szemed,
és láss. Akit én szeretek, megfeddem és megfenyítem:
igyekezz tehát, és térj meg! Íme, az ajtó előtt állok, és
zörgetek: ha valaki meghallja a hangomat, és kinyitja az
ajtót, bemegyek ahhoz, és vele vacsorálok, ő pedig énvelem.
Aki győz, annak megadom, hogy velem együtt üljön az én
trónusomon; mint ahogy én is győztem, és Atyámmal együtt
ülök az ő trónusán. Akinek van füle, hallja meg, mit mond a
Lélek a gyülekezeteknek!"
Jel 3,14-22.

                   ÁLLHATATOS KOPOGTATÓ

Íme, az ajtó előtt állok, és zörgetek: ha valaki meghallja a
hangomat, és kinyitja az ajtót, bemegyek ahhoz, és vele
vacsorálok, ő pedig énvelem. (Jel 3, 20)

Az utóbbi időben egy különös kismadár napjában többször is
leszáll a konyhaablakunkra, és megkopogtatja. Olykor
átröppen a ház elejére, és a lakószobánk ablakát ütögeti.
Egyik nap az emeleti irodám ablakánál hívta fel magára a
figyelmemet, ahol éppen olvastam. Néha az az érzésünk, hogy
követi a házon belüli mozgást, és a szerint zörget, hol itt,
hol amott, mint aki bebocsátást kér. A mi madárkánk nagyon
állhatatos; visszatér akkor is, ha elhessentjük.
Ezen a tapasztalaton tűnődve, Jézus Krisztus szavai jutnak
az eszembe: "Íme, az ajtó előtt állok, és zörgetek: ha
valaki meghallja a hangomat, és kinyitja az ajtót, bemegyek
ahhoz, és vele vacsorálok, ő pedig énvelem". Bizony,
Krisztus Urunk is állhatatos. Nap, mint nap bekopog a
szívünk ajtaján, és várja, hogy kitárjuk előtte. Mivel
szeret minket, arra vágyik, hogy velünk lehessen. De ha a mi
reagálásunk elutasító, akkor kívül marad, mert senkire se
tukmálja rá magát erőszakkal. Óriási kiváltságunk, hogy
behívhatjuk életünkbe. Jézussal az élet bővelkedő lesz
örömben és szeretetben.

Imádság: Ó, Istenem, köszönöm, hogy szeretsz minket, és hogy
naponta, felajánlod számunkra a társaságodat. Ámen.

Krisztus minden nap keres minket, mert a barátunk akar lenni.
              Earl C. Carver (Pennsylvania, USA)

IMÁDKOZZUNK VALAKIÉRT, HOGY AZ ILLETŐ MEGNYISSA SZÍVÉT KRISZTUSNAK!