Csendes Percek szeptember 5.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2004. Sze. 5., V, 04:00:01 CEST

              2004. szeptember 5. vasárnap

Dávidé. Áldjad, lelkem, az URat, és egész bensőm az ő szent nevét!
Áldjad, lelkem, az URat, és ne feledd el, mennyi jót tett veled!
Ő megbocsátja minden bűnödet, meggyógyítja minden betegségedet,
megváltja életedet a sírtól, szeretettel és irgalommal koronáz meg.
Betölti javaival életedet, megújul ifjúságod, mint a sasé.
Zsolt.103,1-5.

                     JÉZUS SZERET TÉGED

Áldjad lelkem az Urat... ő betölti javaival életedet.
(Zsolt 103,1.5)

Két évvel ezelőtt nagy krízisen mentem keresztül, és
elapadtak a tartalékaim. 23 éve teljes bizalommal szolgáltam
az Urat. Soha nem volt kétségem afelől, hogy az Úr mellettem
áll. De eljött az a nap, amikor az élethez való alapvető
szükségleteim hiányoztak, s kezdtem értéktelennek érezni magam.
Küzdöttem azért, hogy erős maradjak, próbáltam emlékezni
arra a napra, amikor Isten elhívott, hogy minden időmet az ő
szolgálatában töltsem. Még mindig elhívást éreztem az
evangélium terjesztésére, de egy este, ahogy egy sötét és
veszélyes úton sétáltam hazafelé, csalódottnak éreztem magam
és félelem lett úrrá rajtam. Ekkor egy kerékpáros férfi
haladt el mellettem, és odaszólt: "Jézus szeret téged", majd
folytatta az útját.
Micsoda ajándék volt ez Istentől! Az Úr ezt a férfit
használta arra, hogy ezzel az üzenettel töltse meg üres
szívemet. Boldog voltam és megújulva éreztem magam.
Felismertem Isten hatalmas szeretetét és kedvességét, mely
egy virág szépségén, egy gyönyörű tájon vagy egy madár
dalolásán keresztül szól hozzánk. Isten becsül és szeret
bennünket s azt a munkát, melyet országáért végzünk, és ez a
munka soha nem lesz hiábavaló.

Imádság: Urunk, köszönjük azt, ahogyan te szólsz hozzánk, s
az erőt, melyet nehéz időkben nyújtasz nekünk. Ámen.

Isten naponként szól hozzánk, az élet jóságán és nehézségein keresztül.
                 Luisa Acero (Bogota, Kolumbia)

IMÁDKOZZUNK A TERHEK KÖZÖTT LÉVŐ LELKÉSZEKÉRT!