Csendes Percek szeptember 2.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2004. Sze. 2., Cs, 04:00:08 CEST

           2004. szeptember 2. csütörtök

Senki sem állhat ellened egész életedben. Veled leszek,
ahogy Mózessel is vele voltam. Nem maradok el tőled, nem
hagylak el. Légy erős és bátor, mert te teszed ezt a népet
annak az országnak az örökösévé, amelyről megesküdtem
atyáiknak, hogy nekik adom. Csak légy igen bátor és erős,
őrizd meg, és tartsd meg azt a törvényt, amelyet Mózes, az
én szolgám parancsolt neked. Ne térj el tőle se jobbra, se
balra, hogy boldogulj mindenütt, amerre csak jársz. Ne hagyd
abba ennek a törvénykönyvnek az olvasását, hanem
tanulmányozd éjjel-nappal, őrizd meg, és tartsd meg mindazt,
ami ebben meg van írva. Akkor sikerrel jársz utadon, és
boldogulsz. Megparancsoltam neked, hogy légy erős és bátor.
Ne félj, és ne rettegj, mert veled van Istened, az ÚR,
mindenütt, amerre csak jársz.
Józs 1,5-9.

                    HITBÉLI DÖNTÉS

Tovább sírtak hangosan, majd Orpá megcsókolta az anyósát,
Ruth azonban ragaszkodott hozzá. (Ruth 1,14)

Mindig is nehezen tudtam döntéseket hozni az életem során.
Nemrégiben olyan döntés előtt álltam, amely egész családom
életére kihatással lehetett. Féltem, hogy rosszul fogok
választani. Amint azonban Ruth könyvét olvasgattam, találtam
valamit. Naómi két menyének el kellett döntenie, hogy vele
marad-e, vagy visszatér a családjához. Ruth úgy döntött,
hogy marad, és történetét a Biblia is megörökíti. Orpá pedig
visszatért, de a Biblia nem ítéli el ezért.
Felfedezésem segített abban, hogy a nehéz kérdésre másként
tekintsek. Többé már nem helyes vagy helytelen döntésként
láttam azt, hanem hitem kérdéseként próbáltam úgy
megközelíteni a dolgot, hogy nyitott legyek Isten akaratára.
Végül az Istenbe vetett hitemre és bizalmamra alapozva
hoztam meg a döntésemet, és nem bántam meg azt. Ez a
tapasztalat egy új útra tanított meg.

Imádság: Kegyelmes Urunk, segíts, hogy ne csupán úgy
tekintsünk a tőled kapott lehetőségekre és választásokra,
mint a jó és a rossz közötti választásra, hanem szolgálatod
különböző eszközeire. Ámen.

Az Istennel való járás mindig jó döntés.
                Peter Smith (New Brunswick, Kanada)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIK ÉLETRESZÓLÓ DÖNTÉS ELŐTT ÁLLNAK!