Csendes Percek szeptember 1.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2004. Sze. 1., Sze, 09:42:56 CEST

             2004. szeptember 1. szerda

Mert éheztem, és ennem adtatok, szomjaztam, és innom
adtatok, jövevény voltam, és befogadtatok, mezítelen voltam,
és felruháztatok, beteg voltam, és meglátogattatok,
börtönben voltam, és eljöttetek hozzám. Akkor így
válaszolnak neki az igazak: Uram, mikor láttunk téged
éhezni, hogy enned adtunk volna, vagy szomjazni, hogy innod
adtunk volna? Mikor láttunk jövevénynek, hogy befogadtunk
volna, vagy mezítelennek, hogy felruháztunk volna? Mikor
láttunk betegen vagy börtönben, hogy elmentünk volna hozzád?
A király így felel majd nekik: Bizony, mondom néktek, amikor
megtettétek ezeket akárcsak eggyel is a legkisebb atyámfiai
közül, velem tettétek meg.
Mt 25,35-40.

                      A LEGKISEBBEK

Jézus azt mondta nekik: "Aki befogadja ezt a kisgyermeket az
én nevemért, az engem fogad be." (Lk 9,48)

Tanárként elhívást éreztem a legkisebbek, a gyermekek
tanítására. Emlékszem, milyen fontosak voltak a gyerekek
Jézus szolgálatában. Meggyógyította őket, és élete részeivé
váltak. Követői tanításában is hivatkozott rájuk, amikor
tanítványainak azt mondta: "aki befogadja ezt a kisgyermeket
az én nevemért, az engem fogad be." Jézus úgy érezte, hogy
közöttünk a legkisebbekből, beleértve a gyerekeket, lesznek
a legnagyobbak.
Mivel állami iskolában tanítok, hivatalosan nem beszélhetek
a gyerekeknek Istenről, de morális leckéket bevihetek az
óráimra. Igyekszem példaértékű keresztyén életet élni, hogy
így neveljem őket a helyes viselkedésre. Nem könnyű minden
gyereket úgy elfogadni amilyen, de Jézushoz hasonlóan
próbálom mindegyikükkel azt éreztetni, hogy különleges
értékűek. Eközben azt is meg tudom nekik mutatni, hogyan
fogadják el egymást. Ez az én misszióm, nap mint nap.

Imádság: Urunk, segíts, hogy elérjük a gyerekeket, és hogy
rajtunk keresztül megtapasztalhassák a te szeretetedet. Ámen.

Mit tanítok mindennapi cselekedeteimen keresztül?
                 Debbie Coolong (Maine, USA)

IMÁDKOZZUNK A TANÁROKÉRT!