Csendes Percek szeptember 3.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2004. Sze. 3., P, 04:00:06 CEST

                 2004. szeptember 3. péntek

Kérünk titeket, testvéreink, hogy becsüljétek meg azokat,
akik fáradoznak közöttetek, akik elöljáróitok az Úrban, és
intenek is titeket, és munkájukért nagyon becsüljétek őket.
Éljetek egymással békességben. Kérünk titeket, testvéreink,
intsétek a tétlenkedőket, biztassátok a bátortalanokat,
karoljátok fel az erőtleneket, legyetek türelmesek
mindenkihez. Vigyázzatok, hogy senki se fizessen a rosszért
rosszal, hanem törekedjetek mindenkor a jóra egymás iránt és
mindenki iránt. Mindenkor örüljetek, szüntelenül
imádkozzatok, mindenért hálát adjatok, mert ez az Isten
akarata Jézus Krisztus által a ti javatokra.
1Thessz 5,12-18.

                   ÍGÉRET AZ IMÁDSÁGRA

Valljátok meg azért egymásnak bűneiteket, és imádkozzatok
egymásért, hogy meggyógyuljatok. Nagy az ereje az igaz ember
buzgó könyörgésének. (Jak 5,16)

23.45-kor jött a hívás: "Blanche meghalt. El tudnál jönni?"
Miközben gyorsan felöltöztünk, így imádkoztunk férjemmel:
"Uram, add, hogy ne legyen igaz." De amikor megérkeztünk, a
mentősök épp akkor vitték el a testét.
Aznap reggel, amint jöttünk el a gyülekezetből, Blanche
kacsintott, dobott egy puszit és odaszólt, hogy szeret. Most
kevesebb, mint 12 órával később, 72 éves korában meghalt.
Blanche legnagyobb ajándékát számomra a szeretete és imái
jelentették. Tiszta szívből szeretett, és imádkozott értem
és családomért. Azon az éjszakán sírtam a veszteségem miatt,
különösen mert többé már nem lesz ő nekem, hogy imádkozzon
értem. Az ő imái állandó erőt jelentettek számomra. A
temetésen a férje félrehívott és azt mondta: "Blanche nagyon
szeretett téged, és egy valamit meg kellett, hogy ígérjek
neki".
"Mi volt az?" - kérdeztem. "Megígértem neki, hogy imádkozni
fogok érted és a családodért, minden áldott nap."

Imádság: Urunk, taníts bennünket imádkozni. Segíts, hogy
imáinkban hűségesek legyünk, hogy mások erősödhessenek és
megérezhessék a te jelenlétedet. Ámen.

A másokért való imádságnak tápláló ereje van.
                 Kathy Rohloff (Vermont, USA)

IMÁDKOZZUNK A GYÁSZOLÓKÉRT!