Csendes Percek oktober 21.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2004. Okt. 21., Cs, 04:00:01 CEST

             2004. október 21. csütörtök

Jézus mondja: "Ne rettenjetek meg tőlük! Mert nincs olyan
rejtett dolog, amely le ne lepleződnék, és olyan titok,
amely ki ne tudódnék. Amit a sötétségben mondok nektek, azt
a világosságban mondjátok el; amit fülbe súgva hallotok, azt
a háztetőkről hirdessétek. Ne féljetek azoktól, akik megölik
a testet, de a lelket meg nem ölhetik. Inkább attól
féljetek, aki a lelket is, meg a testet is el tudja
pusztítani a gyehennában."
"Ugye, a verébnek párja egy fillér, és egy sem esik le
közülük a földre Atyátok tudtán kívül? Nektek pedig még a
hajatok szálai is mind számon vannak tartva. Ne féljetek
tehát: ti sok verébnél értékesebbek vagytok."
Mt 10,26-31.

                   ISTEN TÖRŐDIK VELÜNK

Nektek pedig még a hajatok szálai is mind számon vannak tartva.
(Mt 10,30)

33 évesen kemoterápia várt rám mellrák miatt. Féltettem az
életemet, féltem, hogy hároméves kisfiamnak anya nélkül kell
felnőnie, és féltem, hogy nem leszek elég erős, hogy
kibírjam a kezelést. Tudtam, hogy Isten, az egyház és a
szeretteim fontosak, a munkám, az öltözködésem, a külsőm nem lényeges.
Azután elkezdett hullani a hajam. Tudtam, hogy a hajam
elvesztése nem fontos, mégis napokig sírtam miatta.
Állandóan Istenhez imádkoztam, hogy a lényeges dolgokra
tudjak koncentrálni, de semmi sem tudott kizökkenteni a
kétségbeesésből. "Tudom, hogy ez csak haj, de kérlek,
vigasztalj meg, segíts nekem!" Könnyekkel a szememben
kinyitottam a Bibliámat, és szemem a fenti versen akadt meg.
Sirattam az elveszített hajamat, pedig nem is tudtam hány
szál volt. De Isten tudta, hiszen ő alkotta. Addig a napig
nem tudtam igazán hinni, hogy neki az ilyen apró dolgokra is
gondja van, de ott, abban a pillanatban megértettem, hogy
bármilyen kicsi, vagy bármilyen nagy is a problémánk, Isten
törődik vele, és segít.

Imádság: Drága Mennyei Atyánk, emlékeztess minket arra, hogy
a te szereteted és hatalmad sokkal nagyobb, mint azt mi
valaha is el tudnánk képzelni, és hogy te ugyanúgy segítesz
az apró, mint az életbevágó problémáinkban. Ámen.

Isten formálta minden részletünket, még a hajszálainkat is.
                 Michelle Hepner (Oklahoma, USA)

IMÁDKOZZUNK ÉS HIGGYÜK, HOGY ISTEN A RÉSZLETEKRE IS ODAFIGYEL!

_____________________________

Gyermekmunkás képző tanfolyamot tartunk a gyermekek evangélizálása témában
2004. november 7-i kezdéssel december 12-ig bezárólag, vasárnap délutánonként
13 órától 19 óráig és egy megbeszélés szerinti szombati napon.

A tanfolyam helye:
1135 Budapest, Béke út 35/a.
Szabad Evangéliumi Gyülekezet
(Megközelítés kék metróval a Lehel térig, onnan villamossal a Frangepán útig)

Jelentkezés: Verebesné Banka Idánál, 200-4123 (itt lehet üzenetet is hagyni)
szerdán 9-12 között 215-3265 irodai számon.
Jelentkezési díj 2000,- Ft, melyet rózsaszínű utalványon kérünk feladni péceli címünkre:
2119 Pécel, Nyírfa u. 1. Pf. 63.

A tanfolyam díja 5000,- Ft, mely magába foglalja a jelentkezési díjat és
a tanfolyamon használt jegyzet árát is.

Ezt az ismertetőt kérjük átadni érdeklődő ismerősöknek is.
Szeretettel várunk mindenkit a tanfolyamra.

VISZ Vasárnapi Iskolai Szövetség
Gyermekevangélizációs Közösség
2119 Pécel, Nyírfa u. 1. Pf. 63.
Tel./Fax: 06 28 547-960