Csendes Percek oktober 9.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2004. Okt. 9., Szo, 04:00:01 CEST

              2004. október 9. szombat

Teljes örömnek tartsátok, testvéreim, amikor különféle
kísértésekbe estek, tudván hogy hitetek próbája
állhatatosságot eredményez. Az állhatatosság pedig tegye
tökéletessé a cselekedetet, hogy tökéletesek és hibátlanok
legyetek, minden fogyatkozás nélkül. Ha pedig valakinek
nincsen bölcsessége, kérjen bölcsességet Istentől, aki
készségesen és szemrehányás nélkül ad mindenkinek, és meg is
kapja. De hittel kérje, semmit sem kételkedve, mert aki
kételkedik, az olyan, mint a tenger hulláma, amelyet a szél
sodor és ide-oda hajt. Ne gondolja tehát az ilyen, hogy
bármit is kaphat az Úrtól, a kétlelkű és minden útján
állhatatlan ember.
Jak 1,2-8.

               CSODÁLATOS LEHETŐSÉGEK

Teljes örömnek tartsátok, testvéreim, amikor különféle
kísértésekbe estek, tudván hogy hitetek próbája
állhatatosságot szerez. (Jak 1,2-3)

Eszeveszetten próbáltam befejezni egy művészeti alkotást egy
két nap múlva esedékes bemutatóra. Már majdnem kész voltam,
amikor megcsúszott a kezem, és az egész munkám
helyrehozhatatlanul tönkrement. Teljesen összetörtem, és úgy
éreztem, kudarcot vallottam. Feladtam, és azt mondtam, hogy
nem kezdem újra, mert már túl késő van.
A következő reggel azonban, amikor a férjem azt mondta:
"Kezdd újra!", úgy éreztem, Isten finoman noszogat.
Vonakodva, de ismét belevágtam. Az eredmény nagyon jól
sikerült, még fényesebben, mint az eredeti.
Sokat tanultam ebből a kudarcból és még sok más hasonló
eseményből az életemben. Amikor a sikertelenséget csak a
negatív oldaláról látjuk, akkor az valóban nem más, mint
bukás. De amikor bízunk Istenben és figyelünk rá, akkor a
kudarcok lehetőséggé válnak a változtatásra, melyekben
csodálatos élmények rejtőznek.

Imádság: Drága Urunk, adj szemeket meglátnunk a
lehetőségeket még életünk nagy bukásaiban is. Ámen.

Isten segítségével minden nap egy lehetőség valami csodálatos dologra.
                 Mary Katherine Dial (Dél-Karolina, USA)

IMÁDKOZZUNK AZ ÚJRAKEZDŐ BARÁTAINKÉRT!