Csendes Percek oktober 10.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2004. Okt. 10., V, 04:00:01 CEST

                  2004. október 10. vasárnap

Ti vagytok a tanúim és az Isten: milyen szentek, igazak és
feddhetetlenek voltunk közöttetek, akik hisztek. Aminthogy
azt is tudjátok, hogy mint gyermekeit az apa, mindenkit
egyenként intettünk és buzdítottunk, és kérve kértünk
titeket: éljetek az Istenhez méltó módon, aki az ő országába
és dicsőségébe hív titeket. Ezért mi is szüntelenül hálát
adunk az Istennek, hogy amikor hallgattátok az Istennek
általunk hirdetett igéjét, nem emberi beszédként fogadtátok
be, hanem Isten beszédeként, aminthogy valóban az, és annak
ereje munkálkodik is bennetek, akik hisztek.
1Thessz 2,10-13.

                     BÁTORÍTÓ SZAVAK

Beszédetek legyen mindenkor kedves, sóval fűszerezett.
(Kol 4,6)

Nehéz vasárnap reggel volt: a gyerekek engedetlenül
szaladgáltak, a férjem pedig morgott. Ahogy a gyülekezetbe
értünk, az egyik gyerekemet rögtön a mosdóba kellett
kísérnem. Remek - gondoltam - most még az óráról is elkések.
Ahogy türelmetlenül toporogtam, kislányomra várakozva, egy
idősebb ismerősöm megjegyezte: "Olyan csodálatos látni
titeket, fiatal anyukákat, ahogy igyekeztek a gyerekeiteket
elhozni a gyülekezetbe. Emlékszem, milyen nehéz volt ez
nekem is. Most azonban, amikor már fáj mindenem, fáradt
vagyok, és semmi kedvem kimozdulni otthonról, rátok
gondolok, hogy milyen nehéz lehet eljutni ide minden
vasárnap. Segítetek nekem megérteni, hogy jönnöm kell még
akkor is, ha nem érzem jól magam."
Hát nem csodálatos, hogyan fonja Isten egybe az emberek
életét? Ezekkel a szavakkal az idős ismerősöm a zaklatott,
rohanással eltöltött reggelt áthangolta egy hálás
dicsőítésre. Megjegyzése elkísért évekig, és még ma is
felszínre tör, amikor jön a kísértés, hogy maradjak otthon.
Soha nem gondoltam volna, hogy jelenlétem feltűnt valaki
másnak a baráti körömön kívül. Ez a hölgy azonban, akit alig
ismertem, megköszönte a bizonyságtételemet.

Imádság: Urunk, köszönjük a bátorítást, mellyel utunkra
engedsz. Segíts emlékeznünk, hogy talán másoknak is
ugyanilyen bátorításra van szükségük. Ámen.

A csendes hűség sokatmondó a körülöttünk élőknek.
                Sandy Fleming (Michigan, USA)

IMÁDKOZZUNK A GYÜLEKEZET KISGYERMEKES CSALÁDJAIÉRT!