Csendes Percek november 23.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2004. Nov. 23., K, 04:00:08 CET

            2004. november 23. kedd

De köztetek is igazságot teszek, juhaim - így szól az én
Uram, az ÚR -, bárány és bárány között, kosok és bakok
között Nem elég nektek, hogy a legjobb legelőn legeltek?
Miért tapossátok össze lábatokkal a többi legelőt? Tiszta
vizet isztok. Miért zavarjátok föl lábatokkal, amit ott
hagytok? Azt legeljék az én juhaim, amit a ti lábatok
összetaposott, és azt igyák, amit a ti lábatok fölzavart?
Ezért így szól az én Uram, az ÚR: Majd én igazságot teszek
kövér bárány és sovány bárány között. Oldalatokkal és
vállatokkal taszigáljátok, és szarvaitokkal öklelitek félre
a gyöngéket, míg csak ki nem szorítjátok őket. De én
megszabadítom juhaimat, és nem esnek többé zsákmányul, mert
igazságot teszek bárány és bárány között! Egyetlen pásztort
rendelek föléjük, hogy legeltesse őket: szolgámat, Dávidot.
Ő fogja legeltetni őket, ő lesz a pásztoruk. Én, az ÚR,
Istenük leszek, szolgám, Dávid pedig fejedelmük lesz. Én, az
ÚR, megmondtam! Szövetséget kötök velük, hogy békéjük
legyen: kipusztítom az országból a vadállatokat,
biztonságban lakhatnak majd a pusztában, és az erdőkben is
alhatnak. Áldást adok nekik hegyem körül, esőt adok
idejében: áldásos esők lesznek.
Ez 34,17-26.

                     MÁSKÉPPEN

Hála legyen az Istennek kimondhatatlan ajándékáért.
(2Kor 9,15)

Férjemmel egész évben mindig félreraktunk egy kis pénzt a
karácsonyi ajándékok vásárlására. Az ajándékokat az egymás
és a mások iránti szeretetünk mértékéhez igazítottuk.
Természetesen sok gonddal járt a megfelelő ajándékok
kiválasztása. Ugyanakkor imádkoztunk Istenhez, hogy segítsen
kevésbé terhessé tenni ezeket a napokat. Hogy nevethetett
rajtunk Isten!
Ezen a karácsonyon másképp próbálunk tenni. Kértük Istent,
segítsen elkerülni az anyagiasságot és megérteni a karácsony
igazi értelmét. Ahelyett, hogy egymásnak vettünk volna
ajándékokat, fogtuk az egymásnak szánt pénzt, és névtelenül
odaadtuk egy-egy rászoruló embernek.
Imában kértünk vezetést, hogy kiket ajándékozzunk meg.
Betettük az adományösszeget egy karácsonyi üdvözlőlapba, és
egy személyes köszöntést írtunk mindenkinek.
Amióta elhatároztuk, hogy így ünnepeljük a karácsonyt,
mindketten nyugodtabbak és boldogabbak vagyunk, mint
korábban. Régen nem éreztük ilyen közel magunkat egymáshoz
és Istenhez, mint ezen a karácsonyon.

Imádság: Drága Istenünk, köszönjük, hogy megnyitod szívünket
a karácsony igazi értelmére. Segíts emlékeznünk erre az
üzenetre az elkövetkezendő hetekben. Ámen.

Néha a kevesebb többet ér.
           Ismeretlen szerző (Tenessee, USA)

IMÁDKOZZUNK A SZÜKSÉGBEN LÉVŐKÉRT!