Csendes Percek november 15.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2004. Nov. 15., H, 04:00:01 CET

              2004. november 15. hétfő

Ez az én szolgám, akit támogatok, az én választottam, akiben
gyönyörködöm. Lelkemmel ajándékoztam meg, törvényt hirdet a
népeknek. Nem kiált, nem lármáz, és nem hallatja szavát az
utcán. A megrepedt nádszálat nem töri össze, a füstölgő
mécsest nem oltja el, igazán hirdeti a törvényt. Nem alszik
ki, és nem törik össze, míg a törvénynek érvényt nem szerez
a földön; tanítására várnak a szigetek. Ezt mondja az
ÚRisten, aki az eget teremtette és kiterítette, szilárddá
tette a földet, és növényt sarjasztott, leheletet ad a rajta
lakó népnek, és lelket a rajta járóknak: Én, az ÚR,
elhívtalak az igazságért, én fogom a kezedet. Megőrizlek, és
benned ajándékozom meg szövetségemmel népemet,
világosságommal a nemzeteket. Nyisd meg a vakok szemeit,
hozd ki a börtönből a foglyokat, a fogházból a sötétben
ülőket! Én vagyok az ÚR, ez a nevem, nem adom dicsőségemet
másnak, sem dicséretemet a bálványoknak. A régebbiek már
beteljesedtek, most újakat mondok. Még mielőtt
kibontakoznak, tudatom veletek.
Ézs 42,1-9.

                     ERŐSZAKTÓL SZABADON

Nem hatalommal, és nem erőszakkal, hanem az én lelkemmel! -
mondja a Seregek Ura. (Zak 4,6)

Félt. Gerillaharcos volt, meg akart szökni, de attól
tartott, megölik. Nem tudtam segíteni neki, de ismertem
valakit, aki igen. Jézus Krisztusról beszéltem neki, az ő
segítségét kínáltam fel. Sírva fakadt, és befogadta a
szívébe Krisztust.
Öt évvel később, amikor belépett a templomunkba, azonnal
felismertem. Elmondta élettörténetét. Megtérése teljes és
igazi volt. Dicsérte Istent azért, hogy megmentette őt, és
az Isten igéjét ismerő ember bizonyosságával és
tekintélyével beszélt. Éppen abba az országba készült, ahol
menedéket remélt, de nem tudott elmenni úgy, hogy ne
búcsúzzon el attól a személytől, aki Krisztushoz vezette.
Békéért kiáltunk, és talán tiltakozunk is a háború
kegyetlenségei ellen, de vajon hajlandók vagyunk-e arra,
hogy a Békesség Fejedelmének munkatársai legyünk?
Bizonyságot teszünk-e, hogy a gerillaharcosok megtérhessenek
Krisztushoz? Hiszen minden Krisztust elfogadó emberrel
eggyel kevesebb potenciális orgyilkos, túszejtő, vagy
öngyilkos merénylő lesz. Ezáltal valaki gyermekeink,
családtagjaink, barátaink közül megmenekülhet az erőszaktól.

Imádság: Istenünk, segíts, hogy bizonyságot tegyünk igédről.
Használj minket a Szentlélek erejével. Szabadíts meg
bennünket és ezt a világot az erőszaktól. Ámen.

Kész vagyok-e tenni is valamit a békéért?
                Janeth I. Medina D. (Valle del Cauca, Kolumbia)

IMÁDKOZZUNK AZ ERŐSZAK ÁLDOZATAIÉRT!