Csendes Percek november 16.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2004. Nov. 16., K, 04:00:01 CET

               2004. november 16. kedd

De én mindig veled leszek, mert te fogod jobb kezemet.
Tanácsoddal vezetsz engem, és végül dicsőségedbe fogadsz.
Nincs senkim rajtad kívül a mennyben, a földön sem
gyönyörködöm másban.
Ha elenyészik is testem és szívem, szívemnek kősziklája és
örökségem te maradsz, Istenem, örökké!
Zsolt 73,23-26.

                         AMI SZÁMÍT

Kérlek, Uram, hogyan szabadítsam meg Izráelt? Hiszen az én
nemzetségem a legszegényebb Manasséban, és én a legkisebb
vagyok atyám házában. Az Úr így válaszolt neki: Majd én
veled leszek. (Bír 6,15-16)
Az első hetet töltöttem az új munkahelyemen. Új volt a
környezet meg a munka is, amit végeznem kellett, ezért arra
számítottam, hogy az egész napot az irodában töltöm majd.
Azután megváltozott a helyzet. A város másik végébe kellett
mennem egy megbízással. Nem éreztem magam felkészültnek a
feladathoz. Teljes pánikban indultam a parkolóba, hogy
megkeressem a vállalati kocsit. Éppen indulni akartam,
amikor valaki megzörgette az ablakot. Az igazgató volt.
Meglepetésemre beült az autóba, és azt mondta: "Magával
megyek." Abban a pillanatban elpárolgott a félelmem.
Gyakran olyan feladatokkal, problémákkal kell szembenéznünk,
amelyek nagyobbak, mint amit meg tudunk oldani. "Ez túl sok
nekem", gondoljuk ilyenkor. De Isten velünk van, és ez a
lényeges. Újra és újra bátorítja Isten az izráelitákat:
"Majd én veled leszek." Erre volt akkor szükségük. Nem
kellett, hogy erősebbek, bölcsebbek vagy tehetségesebbek
legyenek. Ami számított, hogy Isten velük ment. Ma is ez
számít.

Imádság: Örök Istenünk, te vagy az valóban, akire szükségünk
van. Köszönjük, hogy megígérted, hogy velünk leszel. Ámen.

Nem kell egyedül szembe néznünk a mai nappal.
                     Robert E. Rogers (Delaware, USA)

IMÁDKOZZUNK VALAKIÉRT, AKI ÚJ MUNKAHELYEN KEZD DOLGOZNI!