Csendes Percek junius 27.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2004. Jún. 27., V, 04:00:01 CEST

                2004. június 27. vasárnap

Jézus mondja: "Még sok mindent kellene mondanom nektek, de
most nem tudjátok elviselni: amikor azonban eljön ő, az
igazság Lelke, elvezet titeket a teljes igazságra; mert nem
önmagától szól, hanem azokat mondja, amiket hall, és az
eljövendő dolgokat is kijelenti nektek. Ő engem fog
dicsőíteni, mert az enyémből merít, és azt jelenti ki
nektek. Mindaz, ami az Atyáé, az enyém; ezért mondtam, hogy
az enyémből merít, és azt jelenti ki nektek."
Jn 16,12-15.

                    KÖZVETLEN IRÁNYÍTÁS

A Krisztus beszéde lakjék bennetek gazdagon úgy, hogy
tanítsátok egymást teljes bölcsességgel, és intsétek egymást
zsoltárokkal, dicséretekkel, lelki énekekkel; hálaadással
énekeljetek szívetekben az Istennek. (Kol 3,16)

Nem sokszor éreztem magam olyan egyedül, és lelkileg
alkalmatlannak, mint azon a vasárnapon. Baltimore vidékén
laikus prédikátorként szolgáltam egy gyülekezetben. Néhány
perccel azelőtt, hogy beszélnem kellett, a lelkésszel együtt
ott álltam a szószéken. A gyülekezet énekelt, de annyira
elborítottak az érzéseim, hogy azt sem tudtam, miről énekelnek.
Magamban Istenhez folyamodtam, és azt mondtam, hogy
segítsége nélkül képtelen vagyok prédikálni. Isten azt
mondta nekem: "Wayne, figyelj az énekre, amit most
énekelnek!" Figyelni kezdtem; az ének így szólt: "Ne félj,
mert én veled vagyok, ne csüggedj, mert én vagyok Istened!"
Mintha egyenesen Isten szólt volna hozzám a gyülekezet
énekén keresztül. Az Úr jelenlétének csodálatos érzése járt
át. Az a tudat, hogy Isten velem van, bátorságot és
bölcsességet adott az igehirdetéshez.

Imádság: Urunk, segíts, hogy meghalljuk bölcs tanácsaidat
azon a sokféle módon, ahogy szólsz hozzánk szóban és énekben
egyaránt. Ámen.

Isten vezetése természetes, egyszerű módon is elérkezhet.
                   Wayne McLaine (Észak-Karolina, USA)

IMÁDKOZZUNK AZ IGEHIRDETŐKÉRT!