Csendes Percek junius 28.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2004. Jún. 28., H, 04:00:01 CEST

                 2004. június 28. hétfő

Jézus mondja: "Amikor imádkoztok, ne legyetek olyanok, mint
a képmutatók, akik szeretnek a zsinagógákban és az
utcasarkokon megállva imádkozni, hogy lássák őket az
emberek. Bizony, mondom néktek: megkapták jutalmukat. Te
pedig amikor imádkozol, menj be a belső szobádba, és ajtódat
bezárva imádkozzál Atyádhoz titokban; Atyád pedig, aki
látja, amit titokban teszel, megfizet neked." "Amikor pedig
imádkoztok, ne szaporítsátok a szót, mint a pogányok, akik
azt gondolják, hogy bőbeszédűségükért hallgattatnak meg. Ne
legyetek tehát hozzájuk hasonlók, mert tudja a ti Atyátok,
mire van szükségetek, mielőtt még kérnétek tőle."
Mt 6,5-8.

                      MIELŐTT KIÁLTANÁNK

Mielőtt kiáltanak, én már válaszolok, még beszélnek, én már
meghallgatom. (Ézs 65,24)

Két hónappal azután, hogy férjem meghalt, elgondolkodtam
magamban, milyen csodálatosan készítette el Isten az utat
számunkra. Körülvett bennünket a gyülekezet szeretetével,
amelynek gondoskodása nagylelkű, őszinte és gyakorlatias
volt. Még mielőtt a szükség nyilvánvaló lett volna,
különleges párnát és felszerelést ajánlottak az otthoni
ápoláshoz. Könnyen emészthető levesek, pudingok kerültek a
hűtőnkbe. Soha nem maradtunk virág nélkül. Bármikor
szükségünk volt rá, a gyülekezeti barátaink mindig
szeretettel öleltek át minket.
Két évvel azelőtt, hogy kiderült, a férjem rákos és nem
lehet műteni, jó barátok költöztek az utcánkba. Hat hónappal
a halála előtt egy újabb házaspár költözött közvetlenül a
velünk szemben lévő házba. S ha bármikor segítségre volt
szükségünk késő éjjel vagy korán reggel, a barátaink közel voltak.
Rájöttünk, hogy Isten sokkal nagyobb mértékben gondoskodott
rólunk, mint ahogy mi azt el tudtuk volna képzelni. Sokszor
eszembe jut Ézsaiás könyvének verse: "Mielőtt kiáltanak, én
már válaszolok, még beszélnek, én már meghallgatom."

Imádság: Köszönjük, szerető Istenünk, hogy elkészíted
előttünk az utat. Köszönjük a hűséges barátokat, akik
mellettünk állnak a szükség idején. Ámen.

Hogyan segít Isten másokon keresztül?
                    Elvie Klein (Queensland, Ausztrália)

IMÁDKOZZUNK A BARÁTAINKÉRT!