Csendes Percek julius 24.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2004. Júl. 24., Szo, 14:39:20 CEST

                   2004. július 24. szombat

Áldott az Isten, a mi Urunk Jézus Krisztus Atyja, az irgalom
Atyja és minden vigasztalás Istene, aki megvigasztal minket
minden nyomorúságunkban, hogy mi is megvigasztalhassunk
másokat minden nyomorúságban, azzal a vigasztalással,
amellyel az Isten vigasztal minket. Mert amilyen bőséggel
részünk van a Krisztus szenvedéseiben, Krisztus által olyan
bőséges a mi vigasztalásunk is. Ha szorongattatunk, ez a ti
vigasztalásotokért és üdvösségetekért van, ha
vigasztaltatunk, az a ti vigasztalásotokért van, amely elég
erős ugyanazoknak a szenvedéseknek az elhordozására,
amelyeket mi is szenvedünk. A mi reménységünk bizonyos
felőletek, mert tudjuk, hogy amiképpen részestársak vagytok
a szenvedésekben, ugyanúgy a vigasztalásban is.
2Kor 1,3-7.

                       RÉGI FÜZETEK

Keresztelő János így válaszolt nekik: "Akinek két ruhája
van, adjon annak, akinek nincs, és akinek van ennivalója,
hasonlóan cselekedjék." (Lk 3,11)

Már évek óta hűséges előfizetője vagyok a Csendes Perceknek.
Esténként olvasom, és nagyon sok áldást és vigasztalást
nyerek általa életem nehéz időszakaiban. Mikor egy újabb
kiadás jelenik meg, mindig gondosan elhelyezem a kiolvasott
példányt egy fiókban. Az idők folyamán a fiók teljesen megtelt.
Az orvosi váróteremben észrevettem, hogy az emberek milyen
aggodalmas arccal várakoznak, hallottam lehangoló
beszélgetéseiket. Gondolkodtam, hogyan tudnék nekik
segíteni, és akkor eszembe jutottak a fiók mélyén lapuló
régi füzetek. Attól a naptól kezdve minden példányt
"újrahasznosítok": ott hagyom őket valamilyen nyilvános
helyen, hogy mások is megtapasztalhassák és átéljék Krisztus
gyógyító erejét és vigasztalását az életükben.
Isten igéjét azért kaptuk, hogy megosszuk másokkal,
különösen azokkal, akiknek vigasztalásra van szükségük.
Amikor befejezzük ezt a Csendes Percek füzetet, gondoljunk
az "újrahasznosítására". Helyezzük el ott, ahol a rászorulók
hozzáférhetnek. Így megoszthatjuk velük is azt az örömöt,
hogy Isten valóban cselekszik az emberek életében.

Imádság: Mennyei Atyánk, kérünk, vigasztalj meg minket a
szükség idején. Segíts felismerni minden lehetőséget,
melyben megoszthatjuk szeretetedet másokkal. Ámen.

Amit Istenről tudunk, azt osszuk meg másokkal.
                      A. Brooks Drake (Indiana, USA)

IMÁDKOZZUNK AZ EGÉSZSÉGÜGYI PROBLÉMÁKKAL KÜSZKÖDŐKÉRT!