Csendes Percek julius 8.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2004. Júl. 8., Cs, 04:00:01 CEST

               2004. július 8. csütörtök

Tudjuk pedig, hogy aki szűken vet, szűken is arat, és aki
bőven vet, bőven is arat. Mindenki úgy adjon, ahogyan előre
eldöntötte szívében, ne kedvetlenül vagy kényszerűségből,
mert "a jókedvű adakozót szereti az Isten". Az Istennek
pedig van hatalma arra, hogy minden kegyelmét kiárassza
rátok, hogy mindenütt mindenkor minden szükségessel
rendelkezzetek, és bőségben éljetek minden jó cselekedetre.
Amint meg van írva: "Bőkezűen osztott a szegényeknek,
igazsága megmarad örökké." Aki pedig magot ad a magvetőnek,
és eledelül kenyeret, megadja és megsokasítja vetőmagotokat,
és megszaporítja "igazságotok gyümölcsét." Így mindenben
meggazdagodtok a teljes tisztaszívűségre, amely hálaadást
szül az Isten iránt általunk. Mert ennek a szolgálatnak az
ellátása nemcsak a szentek szükségleteit elégíti ki, hanem
sokakat hálaadásra is indít az Isten iránt. Mert e szolgálat
eredményességéért dicsőítik majd az Istent, azért az
engedelmességért, amellyel Krisztus evangéliumáról vallást
tesztek, és azért a jószívűségetekért, amely irántunk és
mindenki iránt megnyilvánul. És ők könyörögnek is értetek,
és vágyódnak utánatok, mivel Isten jósága bőven kiáradt
rátok. Hála legyen az Istennek kimondhatatlan ajándékáért!
2Kor 9,6-15.

                        VIDÁM ADAKOZÓ

Mindenki úgy adjon, ahogyan előre eldöntötte a szívében, ne
kedvetlenül vagy kényszerűségből, mert "a jókedvű adakozót
szereti az Isten". (2Kor 9,7)

Keri, a kisunokám berontott, és láttam, hogy kezecskéjében
pénzérméket szorongat.
 - Hol van a nagypapi? - kérdezte.
Mondtam neki, hogy a "dolgozóban", de nemsokára itt lesz.
Amikor később hallotta, hogy már a külső ajtónál jár,
messziről izgatottan kiabálni kezdett neki:
 - Nagypapi, adok neked valamit!
 - Miért adod nekem ezt a sok pénzt? - hallottam a
kislányhoz intézett kérdést.
 - Mert, úgy gondolom, hogy te szereted a pénzt.
Ő megköszönte és elfogadta Keri ajándékát, amire, persze,
nem volt semmi szüksége. Mi indíthatta erre a cselekedetre a
kislányt? Nos, az esetet megelőzően Keri egy ideig velünk
lakott. Ez időben, egyik reggel, amikor felkelt,
megkérdezte, hol van a nagypapa. Én azt feleltem: "Dolgozni
ment, hogy pénzt keressen, és megvehessük azt, amire
szükségünk van."
Keri segíteni akart, ezért hozta el pénzét a nagypapának. Ő
lett számomra "a jókedvű adakozó" példája. Istennek sincs
nagyobb szüksége a mi ajándékunkra, de ha jó szívvel
adakozunk, örömmel fogadja.

Imádság: Istenünk, te annyi mindent adsz nekünk. Segíts,
hogy magunk is "jókedvű adakozók" lehessünk". Ámen.

Isten az olyan adománynak örül, amit jószívvel adunk.
                    Marsha Howard (Texas, USA)

IMÁDKOZZUNK A NAGYSZÜLŐKÉRT!