Csendes Percek augusztus 22.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2004. Aug. 22., V, 04:00:01 CEST

                2004. augusztus 22. vasárnap

De most így szól az ÚR, a te teremtőd, Jákób, a te formálód,
Izráel: Ne félj, mert megváltottalak, neveden szólítottalak,
enyém vagy! Ha vízen kelsz át, én veled vagyok, és ha
folyókon, azok nem sodornak el. Ha tűzben jársz, nem
perzselődsz meg, a láng nem éget meg. Mert én, az ÚR, vagyok
a te Istened, Izráel Szentje, a te szabadítód! Kárpótlásul
adom érted Egyiptomot, Etiópiát és Szebát adom helyetted.
Mivel drágának tartalak, és becsesnek, mivel szeretlek,
azért embereket adok helyetted, életedért nemzeteket.
Ézs 43,1-4.

                     ÉSZREVÉTELEK

Így szól az Úr: "Mivel drágának tartalak, és becsesnek,
mivel szeretlek..." (Ézs 43,4)

Az Ír-tenger állandóan változik. Mivel közel lakom a vízhez,
a kikötő végén, gyakran ébredek a kegyetlen téli dagály
hangjára, amit a szikláknak verődő víz kelt. Mégis, néha
csendes a víz az év folyamán. Ilyenkor a tenger, mint egy
sima üveg visszatükröz mindent, ami a vízparton található.
Ezekben a csendes percekben tisztán látok mindent, ami a
vízben tükröződik.
Akár a tenger, az életem is sokszor tajtékzó hullámokkal van
teli. Olyankor képtelen vagyok felismerni és átélni Krisztus
jelenlétét az életemben. Aggódás, félelem, fáradság, harag
és zavartság mind hozzájárul ahhoz, hogy az Isten által
teremtett gyönyörű világ képe elromlik bennem.
De ha erőt veszek magamon és megnyugszom, hallom, ahogy a
Szentlélek emlékeztet, hogy Isten szemében értékes vagyok,
és ő szeret engem. A nyugtalanság hullámai elcsitulnak,
Isten szerető Lelke betölt. S újra az élet középpontjára, a
Megváltó Úr Jézus Krisztusra tudok figyelni.

Imádság: Szentlélek, köszönjük jelenlétedet. Segíts átérezni
a békességet, amelyet Jézus Krisztusban, Megváltónkban
ajándékba kaptunk. Ámen.

Légy csendben, és lásd meg Isten jelenlétét!
                 Dee Dee Haines (Man-sziget, Nagy-Britannia)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIK BIZONYTALANOK ÉS FÉLNEK!