Csendes Percek augusztus 23.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2004. Aug. 23., H, 04:00:01 CEST

               2004. augusztus 23. hétfő

"Amikor pedig az Emberfia eljön az ő dicsőségében, és vele
az angyalok mind, akkor odaül dicsősége trónjára.
Összegyűjtenek eléje minden népet, ő pedig elválasztja őket
egymástól, ahogyan a pásztor elválasztja a juhokat a
kecskéktől. A juhokat jobb keze felől, a kecskéket pedig bal
keze felől állítja." "Akkor így szól a király a jobb keze
felől állókhoz: Jöjjetek, Atyám áldottai, örököljétek a
világ kezdete óta számotokra elkészített országot. Mert
éheztem, és ennem adtatok, szomjaztam, és innom adtatok,
jövevény voltam, és befogadtatok, mezítelen voltam, és
felruháztatok, beteg voltam, és meglátogattatok, börtönben
voltam, és eljöttetek hozzám. Akkor így válaszolnak neki az
igazak: Uram, mikor láttunk téged éhezni, hogy enned adtunk
volna, vagy szomjazni, hogy innod adtunk volna? Mikor
láttunk jövevénynek, hogy befogadtunk volna, vagy
mezítelennek, hogy felruháztunk volna? Mikor láttunk betegen
vagy börtönben, hogy elmentünk volna hozzád? A király így
felel majd nekik: Bizony, mondom néktek, amikor megtettétek
ezeket akárcsak eggyel is a legkisebb atyámfiai közül, velem
tettétek meg."
Mt 25,31-40.

                   MEGVÁLTÓNK SZOLGÁLATA

Mert éheztem, és ennem adtatok. (Mt 25,35)

Fél 9-kor érkeznek az önkéntesek a "Reménység Közösség"
ingyenkonyhájára. 200-275 férfi, nő és gyermek számára
készítünk ebédet. A segítők friss gyümölcsöt, zöldséget,
kenyeret, húst és édességet hoznak a helyi üzletekből.
Levest, salátát és szendvicset készítünk, felszeleteljük a
süteményt.
Pontban fél 12-kor kinyílik az ajtó. A legszegényebb és
legszerencsétlenebb emberek állnak hosszú sorban az
ízlésesen tálalt ételért és italért, teletöltik a
tányérjukat, s újraszednek, amíg éhségük nem csillapul.
Néhányuk szenvedélybeteg, vagy más egészségügyi problémáik
vannak; mások munkanélküliek; többen az utcán élnek minden
bevétel nélkül. Mindannyian Isten gyermekei - mint mi.
Ahogy a sorban álló emberek arcába nézek, arra gondolok,
amit Jézus mondott: "Amikor megtettétek ezeket akárcsak
eggyel is a legkisebb atyámfiai közül, velem tettétek meg."

Imádság: Istenünk, aki együtt érzel velünk, segíts, hogy
igyekezzünk jobban megosztani az időnket, tehetségünket és
pénzünket a nélkülözőkkel. Ámen.

Krisztust szolgáljuk, ha a rászorulókat segítjük.
                  Roberta Zybach Yarbrough (Új-Mexikó, USA)

IMÁDKOZZUNK A HAJLÉKTALANOKÉRT!