Csendes Percek aprilis 16.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2004. Ápr. 16., P, 04:00:02 CEST

            2004. április 16. péntek

Isten azt mondta Nóénak és fiainak: Íme, szövetségre lépek
veletek és utódaitokkal, meg minden élőlénnyel, amely
veletek van: madárral, állattal és minden földi élőlénnyel;
mindennel, ami a bárkából kijött, minden földi élőlénnyel.
Szövetségre lépek veletek, és semmi sem pusztul el többé
özönvíz miatt, mert nem lesz többé özönvíz a föld
elpusztítására. Majd azt mondta Isten: Ez a jele a
szövetségnek, amit én szerzek veletek és minden élőlénnyel,
amely veletek van, minden nemzedékkel, örökre:
szivárványívemet helyezem a felhőkre, az lesz a jele a
szövetségnek, melyet én a világgal kötök. Amikor felhőt
borítok a földre, és feltűnik az ív a felhőn, akkor
visszaemlékezem a szövetségre, amelyet kötöttem veletek és
minden élőlénnyel, amely testben él, és nem lesz többé a víz
özönvízzé minden test pusztulására. Ha ott lesz az ív a
felhőn, látni fogom és visszaemlékezem az örök szövetségre,
amelyet Isten kötött minden élőlénnyel, amely testben él a
földön. Akkor ezt mondta Isten Nóénak: Ez annak a
szövetségnek a jele, amelyet minden földi élővel kötöttem.
1Móz 9,8-17.

              KITARTÓ SZERETET

Semmiféle teremtmény nem választhat el minket az Isten
szeretetétől, amely megjelent Jézus Krisztusban, a mi Urunkban.
(Róm 8,39)

2001. november 18. hajnali 5 óra van. A tanyánkon állok,
teljes sötétségben, mert ma hajnalban egy csodálatos
meteorzápor ritka látványa várható. Mégsem látok semmit, sem
a holdat, sem a csillagokat, sem a meteorzáport, ugyanis egy
vastag felhőréteg homályosítja el az eget.
Időnként problémák és aggodalmak özönlik el életemet, mint a
felhők az eget, és azzal fenyegetnek, hogy összenyomnak.
Hogyan láthatnám Istent ezeken a bajokon keresztül? Érdekli
őt, mi történik velem? Hol van a szükség idején?
Eszembe jut azonban Pálnak a rómaiakhoz írt leveléből a
győzelmes kijelentés: "Semmiféle teremtmény nem választhat
el minket az Isten szeretetétől, amely megjelent Jézus
Krisztusban, a mi Urunkban!"
Milyen csodálatos igazság! Isten szeretetét időnként
elhomályosítják a bajok, ahogyan a felhők a meteorzáport,
mégis mindig velünk van töretlenül, változatlanul és
végtelenül. Soha semmi nem választhat el ettől a
szeretettől. Hála ezért Istennek!

Imádság: Hűséges Istenünk, segíts megtapasztalni
jelenlétedet. Hadd legyünk biztosak abban, hogy te vezetsz
és támogatsz bennünket, még a nehéz időkben is, amikor távol
érezzük magunkat szeretetedtől. Ámen.

Mi homályosítja el Istent az életemben?
            Lloyd Kitching (Manitoba, Kanada)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIK ÚGY ÉRZIK, ELSZAKADTAK ISTEN SZERETETÉTŐL!
_____________________________

Folyóirat ajánlat:

Megjelent a Biblia és Gyülekezet 2004 áprilisi száma
A Biblia Szövetség folyóirata

A tartalomból:
   Ne féljetek!
   A keresztről a Paradicsomba
   Új tag a fészekben
   Ki ölte meg Jézust?
   A teremtéstörténet bibliai összefüggései
   Sorsközösség
   Alfa-kurzus
   A keresztyénüldözés kezdetei
   In memoriam: Dr. Dobos Károly
   Látlelet
   Mellékletünk témája: a Biblia Szövetség Bibliaiskolája

Evangéliumi folyóirat, évi négy alkalommal jelenik meg.
Előfizetés egy évre 1400 Ft.-
Megrendelhető a Biblia Szövetség címén:
2119 Pécel, Pf. 17.
e-mail: bsz at bibliaszov.hu