Csendes Percek aprilis 15.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2004. Ápr. 15., Cs, 04:00:11 CEST

            2004. április 15. csütörtök

Akkor Jézus ezt mondta tanítványainak: "Ha valaki én utánam
akar jönni, tagadja meg magát, vegye fel a keresztjét, és
kövessen engem. Mert aki meg akarja menteni az életét,
elveszti, aki pedig elveszti az életét énértem, megtalálja.
Mert mit használ az embernek, ha az egész világot megnyeri,
lelkében pedig kárt vall? Vagy mit adhat az ember
váltságdíjul a lelkéért?
Mt 16,24-26.

                      VALAKI MÁST?

Mózes azt mondta: "Kérlek, Uram! Küldj mást!" (2Móz 4,13)

Eddig fel sem tűnt nekem, hogy Mózes ezt mondta: Küldj
valaki mást! Ez egészen úgy hangzik, mintha én mondtam volna.
Imádkoztam azért, hogy Isten használjon, küldjön
szolgálatba, de ő többet kért tőlem, mint amennyit kész
voltam adni. Ekkor azt akartam, küldjön valaki mást. Végül
is, nem vagyok én Mózes! Most nincs fáraó, aki ellenem
jönne, nem számít rám egy seregnyi ember.
A lényeg az, hogy a feladatot el kell végezni, és az Úr
nekem adta ezt a szolgálatot. Azt mondtam, bízom Istenben,
szeretem őt, sőt kértem Istent, hadd segítsek munkájában.
Minden olyan jól ment, amíg a félelem nem jelentkezett. A
félelem nem a feladat nagysága miatt jön, egyszerűen emberi
sajátosság. Isten nélkül semmit sem tehetünk, még ha gyakran
meg is feledkezünk erről a tényről.
De hiszen nem Isten nélkül élünk! A Bibliában számtalan
helyen találunk Isten jelenlétére vonatkozó ígéretet. Sőt,
azt olvassuk, hogy ő soha nem hagy el bennünket. Isten
Mózesnek egy botot adott jelként, a zsidó nép a kőtáblákat
és a szövetség ládáját kapta. Nekem Isten a keresztet adta.
Itt az ideje, hogy felvegyem, hordozzam, és úgy kövessem
Krisztust.

Imádság: Drága Istenem, segíts, hogy akaratod szerint tovább
tudjam adni az örömüzeneted! Ámen.

Fontos kutatni és cselekedni Isten akaratát.
                Elizabeth Swartz (Pennsylvania, USA)

IMÁDKOZZUNK AZÉRT, HOGY ENGEDELMESKEDNI TUDJUNK ISTEN HÍVÁSÁNAK!
_____________________________

Folyóirat ajánlat:

Megjelent a Biblia és Család 2004 áprilisi száma
A Bibliai Házassággondozó Szolgálat lapja

A tartalomból:
   A buzdítás két oldala
   Öltözködés
   A bibliai házassággondozás keskeny útja
   Egérkék
   Eszköz lehettem isten kezében
   A műtét
   Népünk egészségi állapota (VÉGZET, avagy a betegségek ELKERÜLHETŐK?)
   Gyermekeink védelmében (Gyermekokkultizmus)
   Isten gyerekeket bízott ránk (A fegyelmezés)
   Választ várok (Levelezésünk házassággondozó heteink résztvevőivel)
   Szülők és nevelők egymás közt

Megjelenik évente négy alkalommal.
Előfizetés egy évre 1400 Ft.-
Megrendelhető a Bibliai Házassággondozó Szolgálat címén:
2042 Budaörs 2, Pf.: 19.