Csendes Percek aprilis 13.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2004. Ápr. 13., K, 04:00:01 CEST

              2004. április 13. kedd

Mert így szól az én Uram, az ÚR, Izráel Szentje: A megtérés
és a higgadtság segítene rajtatok, a béke és a bizalom erőt
adna nektek! De ti nem akarjátok, inkább ezt mondjátok: Nem
úgy lesz az, hanem lóháton vágtatunk! Hát majd vágtatnotok
kell! Gyorsan akartok hajtani? Hát majd gyorsak lesznek
üldözőitek! Egy ember fenyegetésére ezrével elfuttok, öt
ember fenyegetésére úgy elfuttok, hogy nem marad más
belőletek, csak egy jelzőpózna a hegytetőn és egy zászlórúd
a halmon. De még vár az ÚR, hogy megkegyelmezhessen, még
hallgat, hogy irgalmazhasson. Mert bár ítélő Isten az ÚR,
boldogok mindazok, akik benne reménykednek. Ne sírj többé,
Sion népe, amely Jeruzsálemben laksz! Bizonyosan
megkegyelmez az ÚR, ha hozzá kiáltasz. Mihelyt meghallja,
válaszol neked. És bár szűkösen adott kenyeret, és kimérte a
vizet az Úr, nem állítják többé félre tanítódat, hanem saját
szemeddel láthatod tanítódat. Saját füleddel hallhatod a
mögötted hangzó szót: Ezen az úton járjatok, se jobbra, se
balra ne térjetek le!
Ézs 30,15-21.

                       BIZALOM

Istenben, akinek igéjét dicsérem, Istenben bízom, nem félek.
(Zsolt 56,5)

Lelkigondozói csoportunkban a bizalom volt a témánk. A
vezetőnk önként jelentkezőket kért egy "nagy utazásra".
Jelentkeztem. Be kellett csuknom a szemem, majd egy másik
társam kézen fogott, és elindultunk. Első lépéseim nagyon
bizonytalanok és tétovák voltak. Amikor véletlenül
beleütköztünk egy padba, egyből kinyitottam a szemem. Társam
buzgón szabadkozott. Én viszont rájöttem, hogy teljesen
felesleges volt ennyire aggódni, hiszen semmi más nincs
körülöttünk, csak padok, falak és a padló. Akkor újra
becsuktam a szemem, és most már teljes nyugalommal rábíztam
magam a vezetőmre. Békesség töltött be, és a biztonság
tudatával folytattam az utat.
Mély benyomást tett rám ez az élmény. Az a békesség, ami
akkor töltött el, amikor 10 percig rábíztam lépéseimet a
társamra, megmutatta, mennyire erősen kézben tartom saját
életem vezetését. Habár sokszor beszéltem bizalomról, életem
nagy részét én irányítottam. Azonban Isten drága békessége
lehet az enyém, ha életemet teljesen átadom neki.

Imádság: Mennyei Atyánk, amikor túl erősen kézben tartjuk
dolgainkat, segíts elengedni azokat, és benned bízni. Ámen.

A görcsös erőlködés helyett bízzunk Istenben!
               Ann G. Moore (Connecticut, USA)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIKNEK VEZETÉSRE VAN SZÜKSÉGÜK!