Csendes Percek aprilis 12.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2004. Ápr. 12., H, 04:00:01 CEST

               2004. április 12. hétfő

Szenved-e valaki közöttetek? Imádkozzék! Öröme van-e
valakinek? Énekeljen dicséretet! Beteg-e valaki közöttetek?
Hívassa magához a gyülekezet véneit, hogy imádkozzanak érte,
és kenjék meg olajjal az Úr nevében. És a hitből fakadó
imádság megszabadítja a szenvedőt, az Úr felsegíti őt, sőt
ha bűnt követett is el, bocsánatot nyer. Valljátok meg azért
egymásnak bűneiteket, és imádkozzatok egymásért, hogy
meggyógyuljatok. Nagy az ereje az igaz ember buzgó
könyörgésének.
Jak 5,13-16.

                 "IMÁDKOZZON ÉRTEM!"

Ugyanígy segít a Lélek is a mi erőtlenségünkön. Mert amiért
imádkoznunk kell, nem tudjuk úgy kérni, ahogyan kell, de
maga a Lélek esedezik értünk kimondhatatlan fohászkodásokkal.
(Róm 8,26)

Időnként az idősek otthonában végzek szemészeti
vizsgálatokat. Egyik alkalommal éppen sietősen hazafelé
indultam, amikor egy aranyos, idős néni állított meg.
"Uram!" - mondta, "csak egy percet!" Hozzá voltam szokva,
hogy a betegek megállítanak, és valami csak őket érintő
dolgot mondanak. Gyakran egyszerűen csak mosolyogtam,
köszöntem, és továbbmentem. De volt valami ennek az idős
hölgynek a hangjában, ami megállított, és arra késztetett,
hogy ráfigyeljek.
"Megfogná a kezemet, kérem?" Kezembe vettem az izületi
gyulladástól eldeformálódott kis kezét. "Imádkozna ma este
értem?" - kérdezte. Könnyben úszó szemei meggyőztek arról,
hogy valóban nagy szüksége van erre. "Örömmel imádkozom
önért" - válaszoltam. Megkérdeztem a nevét, de azt nem
tudakoltam, mi a baj. Isten jól tudja, gondoltam.
"Köszönöm" - mondta, "nagyon köszönöm", és továbbment. Aznap
egy kicsit több együttérzéssel távoztam az idősek
otthonából, s ezt az érzést annak köszönhettem, hogy
találkoztam Istennek egy kedves gyermekével.

Imádság: Szeretet Istene, köszönjük azokat a találkozásokat,
melyek által veled találkozunk. Segíts megélni a szeretetet. Ámen.

Kiért kell ma imádkoznom?
            David Hauk (Pennsylvania, USA)

IMÁDKOZZUNK AZ IDŐSEK OTTHONAIBAN LAKÓKÉRT!