Csendes Percek május 17.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2013. Május. 17., P, 05:37:01 CEST

                        2013. május 17. péntek

Jer 9,22-23.

22 Ezt mondja az ÚR: Ne dicsekedjék bölcsességével a bölcs, ne
dicsekedjék erejével az erős, ne dicsekedjék gazdagságával a gazdag!
23 Aki dicsekedni akar, azzal dicsekedjék, hogy érti és tudja rólam,
hogy én vagyok az ÚR, aki szeretetet, jogot és igazságot teremtek a
földön, mert ezekben telik kedvem - így szól az ÚR!

                             MEGFELELÉS

A világ pedig elmúlik, és annak kívánsága is; de aki Isten akaratát
cselekszi, megmarad örökké. (1Jn 2,17)

Az Úr megáldott és alkalmassá tett, hogy feleség, anya és nagymama
lehessek. Ennek ellenére időről időre önbizalomhiánnyal küszködtem.
Mivel nincs egyetemi végzettségem és állásom az otthonomon kívül, néha
úgy láttam magam, mint akinek semmije sincsen, amit felajánlhatna a
világ számára. Úgy tűnt, hogy másoknak sokkal több van, amit
felajánlhatnak.
Nemrég, amikor Jer 9,22-23-at olvastam, egy fontos felismerésre
jutottam. Új perspektívából láttam, hogyan is kellene értékelnünk
magunkat. Isten azt mondja, hogy az általunk birtokolt bölcsességgel, az
erőnkkel vagy az összekuporgatott vagyonnal ne kérkedjünk.
Képzettségünk, karrierünk vagy állásunk csak bölcsességünk és
tulajdonunk része. Ahogyan nem kérkedhetünk, ugyanúgy nem kell
szégyellnünk sem magunkat egyetemi végzettség vagy magas pozíciójú állás
hiánya miatt. Ha a Krisztus testében való értékességünk mérhető lenne,
annak mércéje a mások iránt végzett szolgálatunk lehetne.

Imádság: Drága Úr Jézus, te eljöttél és szolgáltad a világot. Segíts,
hogy meglássuk, hogyan követhetjük példádat mások szolgálatában. Ámen.

Krisztus testének minden tagja értékes.
Karenn Voorhees (Kansas, USA)

IMÁDKOZZUNK A HÁZTARTÁSBELIEKÉRT!