Csendes Percek január 24.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2013. Jan. 24., Cs, 05:37:01 CET

                      2013. január 24. csütörtök

Tit 3,3-7.

3 Mert valamikor mi is esztelenek, engedetlenek, tévelygők voltunk,
különféle kívánságok és élvezetek rabjai, gonoszságban és irigységben
élők, egymástól gyűlöltek és egymást gyűlölők. 4 De amikor megjelent a
mi üdvözítő Istenünk jósága és emberszeretete, 5 nem az általunk véghez
vitt igaz cselekedetekért, hanem az ő irgalmából üdvözített minket
újjászülő és megújító fürdője a Szentlélek által, 6 akit kitöltött ránk
gazdagon Jézus Krisztus, a mi Üdvözítőnk által, 7 hogy az ő kegyelméből
megigazulva reménységünk szerint részesei legyünk az örök életnek.

                           SZÁMLAEGYENLEG

Nem az általunk véghez vitt igaz cselekedetekért, hanem az ő irgalmából
üdvözített minket újjászülő és megújító fürdője a Szentlélek által. (Tit
3,5)

Amikor elkészítem a csekkfüzetem egyenlegét, megerősítem, hogy a
pénzügyi tranzakcióimról vezetett nyilvántartásom megegyezik a bankom
hasonló feljegyzéseivel. Jó vagyok a számokban, és rendszerint egyezés
van.
Nem így működünk a lelki számlák terén. A Biblia azt mondja, minden
ember bűnös. A bűn elválaszt bennünket Istentől. Ha kapcsolatban
szeretnénk lenni Istennel, valami pozitívnak ellensúlyoznia kell bűneink
negatív voltát.
De semmi, amit tehetünk nem elég jó, hogy kárpótlást nyújtson
bűneinkért. Csak Istennek van meg ez a hatalma. Ő eléggé szeret minket
ahhoz, hogy kegyelmén keresztül Jézus keresztáldozata túlnőjön
bűneinken.
A bankszámlám esetében elvégzem a magam feladatát az egyenleg
készítésében. De amikor a bűnről van szó, csak Isten elég hatalmas
ahhoz, hogy kiegyenlítse a számlánkat. Kegyelmén keresztül végzi ezt el.
Dicsérjük ezért az Urat!

Imádság: Drága Istenünk, köszönjük szeretetedet, amely oly nagy, hogy
kész vagy megbocsátani bűneinket. Segíts, hogy szeressünk téged
viszonzásképp. Ámen.

Csak Isten szeretete törölheti el a bűnt.
Gale A. Richards (Iowa, USA)

IMÁDKOZZUNK A BANKI ALKALMAZOTTAKÉRT!