Csendes Percek január 1.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2013. Jan. 1., K, 05:37:01 CET

                         2013. január 1. kedd

Zsolt 119,1-8.

1 Boldogok, akiknek az útja tökéletes, akik az ÚR törvénye szerint
élnek.
2 Boldogok, akik megfogadják intelmeit, teljes szívvel keresik őt,
3 nem követtek el álnokságot, hanem az ő útjain jártak.
4 Te megparancsoltad, hogy utasításaidat pontosan megtartsák.
5 Bárcsak állhatatosan járhatnék utadon, megtartván rendelkezéseidet!
6 Akkor nem vallanék szégyent, ha figyelnék minden parancsolatodra.
7 Tiszta szívből adok hálát neked, tanulva igazságos döntéseidet.
8 Megtartom rendelkezéseidet, ne hagyj el engem soha!

                          ÚJÉVI FOGADALOM

Boldogok, akik megfogadják intelmeit, teljes szívvel keresik őt. (Zsolt
119,2)

Az elmúlt karácsonykor meglátogattam barátaimat Dél-Karolinában. Ott
tartózkodásom alatt gyülekezetük lelkésze megkért, hogy olvassam fel az
1Kor 13-at az istentiszteleten. Mivel vak vagyok, a Braille-írású
könyvből tettem ezt, gondosan követve sorban Pál apostolnak a
szeretetről szóló szavait.
Az istentisztelet után a lelkész azt mondta, hogy a felolvasásom módja
mélyen megérintette. Gyakran csak rohanva olvassuk a Biblia szavait, nem
szánunk időt az elgondolkodásra, hogy mit is akar mondani Isten a
Szentírás szavai által. A 119. zsoltár írója nagy figyelmet szentelt
Isten szavának és igazságának, ezt az egész zsoltár világosan mutatja.
Vajon mennyire tartjuk nagy becsben az Úrnak ezt az ajándékát, Istennek
az emberekhez küldött üzenetét? Ez a gondolat arra sarkallt, hogy
elhatározzam, az új évben sokkal szorgalmasabban fogom tanulmányozni
Isten igéjét, hogy növekedhessem a megértésben, és "igyekvőbb és
állhatatosabb legyek annak megélésében, amit hiszek".
Újévi fogadalomként elhatároztam, hogy sokkal komolyabban fogom venni
azt, amit a Biblia lapjain megmutat nekem az Úr. Isten igéjének
tanulmányozása a lelki érettség felé vezet. A Biblia életünk minden
napjára útmutatást és vezetést kínál.

Imádság: Urunk, segíts minket ez évben többet tanulmányozni szavadat,
és több időt tölteni veled. Ámen.

A Biblia Isten szeretetének levele az ember számára.
Roger Brannon (Florida, USA)

IMÁDKOZZUNK A GYÜLEKEZETI SZOLGÁLATOKAT VÉGZŐKÉRT!