Csendes Percek szeptember 29.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2012. Sze. 29., Szo, 05:37:01 CEST

                     2012. szeptember 29. szombat

Ézs 43,18-21.

18 Ne a régi dolgokat emlegessétek, ne a múltakon tűnődjetek!
19 Mert én újat cselekszem, most kezd kibontakozni, majd megtudjátok!
Már készítem az utat a pusztában, a sivatagban folyókat fakasztok.
20 Még a mezei vadak is dicsőíteni fognak engem, a sakálok és a
struccok is, mert vizet fakasztok a pusztában és folyókat a sivatagban,
hogy inni adjak választott népemnek,
21 a népnek, amelyet magamnak formáltam, hogy hirdesse dicséretemet.

                              RÉGI VÍZ

Ne a régi dolgokat emlegessétek, ne a múltakon tűnődjetek! Mert én újat
cselekszem, majd megtudjátok! (Ézs 43,18-19)

Lányom összevonta a szemöldökét és ezt kérdezte: "Ez régi víz?" Mielőtt
a palackozott víz elterjedt volna, a vizet egy műanyag kannában
tartottuk a kocsiban, amikor nagy távolságokat tettünk meg Texas és
Új-Mexikó városai között. Azonban, ha nem cseréltük ki a vizet, műanyag
ízű lett. A lányom felfrissülésre vágyott, szóval visszautasította a
régi vizet.
Ahogy a kannában lévő régi vízzel tesszük, sokszor barátainknak és
magunknak is az Isten életünkben végzett régi tetteit kínáljuk. Az
Istennel való kapcsolatunk valamikor friss volt. De lehet, hogy
megposhadt. Talán van benne elég erő, hogy megmentsen valakit a szomjan
halástól. De hitünk nem erőteljes, nem frissítő élő víz.
Ha az Istennel való kapcsolatom kezd "poshadni", először bennem látszik
meg. Lelki tapasztalataimról múlt időben beszélek, elégedetlen vagyok.
Aztán az állottság megmutatkozik abban, ahogy a családommal,
barátaimmal, ismerőseimmel bánok. Nem vagyok békés, türelmes, sokkal
inkább ingerlékeny. Ilyenkor imádkoznom kell, Bibliát olvasni és kérni a
Szentlelket, hogy vizsgálja meg az életem. Az Isten-kapcsolatom újra
felfrissülhet. Az én lelkem sem szereti a régi vizet. Igazából egyetlen
lélek sem.

Imádság: Drága Urunk, mutasd meg, hogyan tartsuk frissen a veled való
kapcsolatunkat! Ámen.

Jöjjünk Istenhez naponta friss hitért, amit továbbadhatunk!
Brad Reeves (Texas, USA)

IMÁDKOZZUNK A MEGFÁRADT HÍVŐ EMBEREKÉRT!