Csendes Percek május 30.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2012. Május. 30., Sze, 05:37:01 CEST

                        2012. május 30. szerda

Zsolt 32,1-7.

1 Dávid tanítókölteménye. Boldog, akinek hűtlensége megbocsáttatott,
vétke eltöröltetett.
2 Boldog az az ember, akinek az ÚR nem rója fel bűnét, és nincs
lelkében álnokság.
3 Míg hallgattam, kiszáradtak csontjaim, egész nap jajgatnom kellett.
4 Mert éjjel-nappal rám nehezedett kezed, erőm ellankadt, mint a nyári
hőségben. (Szela.)
5 Megvallottam neked vétkemet, bűnömet nem takargattam. Elhatároztam,
hogy bevallom hűtlenségemet az ÚRnak, és te megbocsátottad bűnömet, amit
vétettem. (Szela.)
6 Ezért hozzád imádkozzék minden hívő, amíg megtalálhat. Ha nagy vizek
áradnak is, nem érik el őt.
7 Te vagy az oltalmam, megóvsz a bajtól, körülveszel a szabadulás
örömével. (Szela.)

                         CSENDES BÖLCSESSÉG

Hallgass, fiam, apád intésére, és ne hagyd el anyád tanítását! (Péld
1,8)

Szüleim vásárolni mentek. Emlékszem, ott álltam egyedül szüleim
hálószobájában, míg nagymamám a ház másik részében pihent. Észrevettem
egy doboz gyufát apám éjjeli szekrényén. Ahogy kézbevettem, mintha
hallottam volna apámat, hogy a gyufa nem játék. A szekrény mögött csinos
fehér függönyök lógtak. Mi történne, ha meggyújtanék egy gyufát, és egy
picit megérinteném vele a függönyt? Egy kis lyuk jelent meg rajta!
Megrémültem, és gyorsan eldugtam a függönyt a szekrény mögé, remélve,
hogy soha nem veszik észre.
Aznap este, mikor lefeküdtem, a hasam elkezdett fájni. Egyre rosszabb
lett, elkezdtem sírni. Apa odajött és megkérdezte: "Mi a baj?" "Nagyon
fáj a hasam."
Apám csendben ült mellettem: "Hol fáj?" Erős kezét a mellkasomra tette,
és így szólt: "Olyan kiégetett függöny-féle érzés?" Aztán azt mondta:
"Kisfiam, úgy gondolom, hogy megtanultad a leckét. Szeretlek. Aludj
nyugodtan!"
A hasfájásom azonnal elmúlt. A lelkiismeretem tiszta lett. Soha nem
felejtettem el apám csendes bölcsességét. Az évek során, ahogy
növekedett a hitem, megértettem, hogy Isten szeretete és megbocsátása
megtisztítja a lelkiismeretet.

Imádság: Drága Istenünk, köszönjük a megbocsátás csodáját, és az ebből
fakadó szabadságot. Köszönjük, hogy kész vagy megbocsátani, mielőtt még
kérnénk. Ámen.

Isten megtisztít minden bűnbánó szívet.
Woody A. Adams (Észak-Karolina, USA)

IMÁDKOZZUNK BOCSÁNATÉRT!