Csendes Percek május 31.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2012. Május. 31., Cs, 05:37:01 CEST

                      2012. május 31. csütörtök

Jn 7,37-38.

37 Az ünnep utolsó nagy napján felállt Jézus, és így kiáltott: "Ha
valaki szomjazik, jöjjön hozzám, és igyék! 38 Aki hisz énbennem, ahogy
az Írás mondta, annak belsejéből élő víz folyamai ömlenek!"

                          MINDKÉT IRÁNYBA

Ingyen kaptátok, ingyen adjátok. (Mt 10,8)

Évszázadokkal ezelőtt a mai nevén Hudson-folyó mentén élő indiánok a
saját törzsi nevükön hívták a folyót. "Muh-he-kun-ne-tuk", vagyis "a
folyó, amely két irányba folyik". Ugyanis amikor az Atlanti óceán vize
dagálykor beáramlik a folyóba, a víz észak felé folyik, amikor pedig a
dagály visszahúzódik, a víz déli irányba áramlik a folyóban.
Amikor ezt megtudtam, rájöttem, hogy egy nagy tanítást rejt számunkra.
Az áldás, ami Istentől áramlik az életünkbe, arra rendeltetett, hogy
onnan tovább is folyjék. A mi szívünkben is egy olyan folyamnak kell
lennie, amely mindkét irányba folyik: Isten szeretete beáramlik a
szívünkbe, majd ki is kell folynia onnan. Megtapasztalom Isten
kegyelmét, és azután kegyelmet, könyörületességet mutatok mások felé.
Megbocsátást nyerek, és én is megbocsátok másoknak. Isten ereje belém
áramlik, én pedig erősítek másokat. A Krisztus jelenléte betölti a
lelkemet, és szívemből ugyanannak az isteni jelenlétnek kell
tükröződnie. Mindannyian lehetünk ilyen folyam, amely mindkét irányba
folyik.

Imádság: Drága Édesatyánk, amiképpen betöltöttél minket kegyelmeddel,
irgalmaddal és szereteteddel, úgy segíts megosztanunk ezt másokkal.
Ámen.

Amiképpen én áldást nyertem Istentől, úgy kell nekem is áldást
jelenteni mások számára.
David T. De Hass (Iowa, USA)

IMÁDKOZZUNK AZ ŐSLAKOS NÉPEKÉRT!