Csendes Percek május 28.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2012. Május. 28., H, 05:37:01 CEST

                        2012. május 28. hétfő

Ézs 9,1-6.

1 A nép, amely sötétségben jár, nagy világosságot lát. A halál
árnyékának földjén lakókra világosság ragyog.
2 Te megszaporítod a népet, nagy örömöt szerzel neki. Úgy örülnek
színed előtt, mint aratáskor szoktak örülni; ahogyan vigadnak, ha
zsákmányt osztanak.
3 Mert terhes igáját, a hátát verő botot, sanyargatójának vesszejét
összetöröd, mint Midján napján.
4 Mert minden dübörögve menetelő csizma és véráztatta köpönyeg elég, és
tűz martaléka lesz.
5 Mert egy gyermek születik nekünk, fiú adatik nekünk. Az uralom az ő
vállán lesz, és így fogják nevezni: Csodálatos Tanácsos, Erős Isten,
Örökkévaló Atya, Békesség Fejedelme!
6 Uralma növekedésének és a békének nem lesz vége a Dávid trónján és
országában, mert megerősíti és megszilárdítja törvénnyel és igazsággal
mostantól fogva mindörökké. A Seregek URának féltő szeretete viszi
véghez ezt!

                       BÉKESSÉGÜNK FEJEDELME

Egy gyermek születik nekünk, fiú adatik nekünk. Az uralom az ő vállán
lesz, és így fogják nevezni: Csodálatos Tanácsos, Erős Isten, Örökkévaló
Atya, Békesség Fejedelme! (Ézs 9,5)

Amikor Louisville-ben (Kentucky) laktam, meglátogattam egy katonai
temetőt. Fehér keresztek mindenütt, mind egyformák, szabályos sorokban.
Végigsétáltam közöttük a feliratokat olvasva. Egy fiatalember csak 19
éves volt, mikor elhunyt, egy másik férfi 20; egy fiatal nő 26 éves
korában halt meg. Könnycseppek folytak végig az arcomon, ahogy az
elveszett életekre, a hátra hagyott özvegyekre, árvákra gondoltam;
fiakra és lányokra, akik soha nem tértek haza. Elöntött a szomorúság,
tudva, hogy Istennek ez micsoda fájdalmat jelent.
Világunknak kimondhatatlanul szüksége van békére, és Isten meg is
akarja adni. Szükség van a békére a nemzetek között, s a háborúk
befejezésére. A háborúra költött dollár billiókat használhatnánk arra,
hogy egészségügyi ellátást, ételt, lakást adjunk rászorulóknak.
Otthonainkban is békére van szükségünk: olyan otthonokra, ahol kölcsönös
tisztelet uralkodik, ahol az emberek megtanulják szeretni Istent és
egymást. Békére van szüksége szívünknek is. Sokan tele vagyunk
bűntudattal, félelemmel és aggódással, de nem kellene, hogy így legyen.
Jézus Krisztus, a békesség fejedelme békét ad mindazoknak, akik
elfogadják.

Imádság: Drága Istenünk, hozz békét a földre, adj békét otthonainkba!
Ámen.

Imádkozzunk a békéért, teremtsünk békét.
Robert G. Wilkerson (Alabama, USA)

IMÁDKOZZUNK BÉKÉÉRT A FÖLDÖN!