Csendes Percek május 7.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2012. Május. 7., H, 05:37:02 CEST

                         2012. május 7. hétfő

Zsolt 146,5-10.

5 Boldog az, akinek Jákób Istene a segítsége, és Istenében, az ÚRban
van a reménysége,
6 aki az eget és a földet alkotta, meg a tengert, és ami csak bennük
van; ő meg is tart hűségesen mindenkor.
7 Igazságot szolgáltat az elnyomottaknak, kenyeret ad az éhezőknek,
kiszabadítja a foglyokat az ÚR.
8 Az ÚR megnyitja a vakok szemeit, az ÚR fölegyenesíti a görnyedezőket,
az ÚR szereti az igazakat.
9 Az ÚR őrzi a jövevényeket, támogatja az árvát és az özvegyet; de a
bűnösöket tévútra vezeti.
10 Mindörökké uralkodik az ÚR, a te Istened, ó Sion, nemzedékről
nemzedékre. Dicsérjétek az URat!

                      KÉSLELTETETT REMÉNYSÉG?

A hosszú várakozás beteggé teszi a szívet, de a beteljesült kívánság az
élet fája. (Péld 13,12)

Reménység és öröm helyett aggodalom töltött el az ultrahangra
várakozva. Második terhességem alatt folyton féltem. Éppen kilenc
hónappal ezelőtt az első terhességem idején mutatta ki az ultrahang,
hogy a magzatnak nincs szívverése.
Férjemmel együtt hívő emberek vagyunk, de ez a korábbi veszteségünk
megerősítette bennünk, hogy a hit nem jelenti minden esetben a dolgok
kívánt kimenetelét. Nem voltunk képesek rászánni magunkat a babaholmik
beszerzésére, nevet választani, sőt el sem mondtuk másoknak, hogy
gyermeket várunk. Amikor az ultrahang vizsgálat kimutatta, hogy ennek a
második magzatunknak erős szívverése van, mégsem éreztünk
megkönnyebbülést. Ehelyett úgy gondoltuk, hogy igen nagy kockázatot
vállaltunk. Végül egy egészséges fiúgyermeknek adtam életet, de
elveszítettem a terhesség és várakozás örömét, és azt a békességet,
melyet csak Isten tud adni.
A késleltetett reménységgel - amely arra vár, amíg a helyzet
stabilizálódik - az a probléma, hogy sok helyzet soha nem fog
rendeződni. Az Isten nélkül való reménységünk mindig a körülményektől
függ. Az Istenbe vetett reménységben azonban örömet tudunk találni a
reménytelennek tűnő helyzetekben is.

Imádság: Atyánk, taníts minket arra, hogy körülményeinktől függetlenül
remélni tudjunk. Ámen.

A keresztyén reménységnek Isten az alapja, nem a körülményekre vagy
érzelmekre épül.
Kristen Escovedo (Texas, USA)

IMÁDKOZZUNK A VESZÉLYEZTETETT TERHES KISMAMÁKÉRT!