Csendes Percek március 16.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2012. Már. 16., P, 05:37:01 CET

                       2012. március 16. péntek

Zsolt 23.

1 Dávid zsoltára. Az ÚR az én pásztorom, nem szűkölködöm.
2 Füves legelőkön terelget, csendes vizekhez vezet engem.
3 Lelkemet felüdíti, igaz ösvényen vezet az ő nevéért.
4 Ha a halál árnyéka völgyében járok is, nem félek semmi bajtól, mert
te velem vagy: vessződ és botod megvigasztal engem.
5 Asztalt terítesz nekem ellenségeim szeme láttára. Megkened fejemet
olajjal, csordultig van poharam.
6 Bizony, jóságod és szereteted kísér életem minden napján, és az ÚR
házában lakom egész életemben.

                      AZ ISTEN SZERETŐ KARJAI

Ha a halál árnyéka völgyében járok is, nem félek semmi bajtól, mert te
velem vagy. (Zsolt 23,4)

Danny az unokám Isten csodálatos ajándéka. Danny down-kóros, 5 évesen
is csak segítséggel tud le-fel menni a lépcsőn. Danny velem volt az
iskolában az évzárói megbeszélésen. Tudtom és engedélyem nélkül úgy
döntött, hogy felfedezi a terepet.
Fogalmam sem volt róla, hogy elhagyta a szobát, egészen addig, amíg meg
nem hallottam egy szívszorító kiáltást a folyosóról, nem messze a
lépcsőtől. Rögtön tudtam, hogy mi történt. Ahogy végigfutottam a
folyosón, láttam, hogy jóindulatú diákok veszik körül Dannyt, és
próbálják megnyugtatni. Amikor meglátott, kinyújtotta felém karját.
Ahogy megfogta a kezemet, rögtön elindult lefelé a lépcsőkön nyugodtan
énekelve, anélkül, hogy nézte volna, hová lép.
A Zsolt 23,4 jutott eszembe: "Ha a halál árnyéka völgyében járok is,
nem félek semmi bajtól, mert te velem vagy." Ugyanazzal a
bizonyossággal, ahogy unokám felém nyújtotta a kezét az ijesztő
pillanatban, mi is Isten szerető karjába kapaszkodhatunk a nehéz és
megpróbáló időkben.

Imádság: Drága Istenünk, hálát adunk, hogy védelmezel bennünket.
Segíts, hogy ne felejtsük el kinyújtani feléd kezünket a bajok idején.
Ámen.

A sötét völgyekben és a mindennapi feladatainkban Isten mellettünk jár.
Carmen G Narváez (Puerto Rico)

IMÁDKOZZUNK A NAGYSZÜLŐKÉRT ÉS UNOKÁKÉRT!