Csendes Percek március 15.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2012. Már. 15., Cs, 05:37:01 CET

                     2012. március 15. csütörtök

Kol 3,5-10.

5 Öljétek meg tehát tagjaitokban azt, ami csak erre a földre irányul: a
paráznaságot, a tisztátalanságot, a szenvedélyt, a gonosz kívánságot és
a kapzsiságot, ami bálványimádás, 6 mert ezek miatt haragszik Isten. 7
Ti is ezeket tettétek egykor, amikor ezekben éltetek; 8 most azonban
vessétek el magatoktól mindezt: a haragot, az indulatot, a gonoszságot,
az istenkáromlást, és szátokból a gyalázatos beszédet. 9 Ne hazudjatok
egymásnak, mert levetkőztétek a régi embert cselekedeteivel együtt, 10
és felöltöztétek az új embert, aki Teremtőjének képmására állandóan
megújul, hogy egyre jobban megismerje őt.

                             KERTI MUNKA

	Ne a régi dolgokat emlegessétek, ne a múltakon tűnődjetek! Mert én
újat cselekszem, most kezd kibontakozni, majd megtudjátok! Már készítem
az utat a pusztában, a sivatagban folyókat fakasztok. (Ézs 43,18-19)

	A kertem tele volt szeméttel. A téli viharok letördelték a faágakat,
száraz levelekkel és fenyőtobozok százaival borították be a talajt. Az
egész kert alapos takarításra szorult.
	Nekiálltam a munkának, s nemsokára nagy kupac fadarabot szedtem össze.
A tobozokat és a gallyakat is összegereblyéztem, jókora rakás lett
belőlük. Több óra telt el. Megálltam, hogy körülnézzek; a kert csinos és
rendezett lett. A fű még mindig száraz és barna volt, de ha közelebbről
megnéztem, már láttam pici zöld foltokat. Közeledett a tavasz, de ennek
jeleit észre sem lehetett venni, míg el nem takarítottam a szemetet.
	Néha a lelki életünk is olyan, mint a kertem: kiégett és tele van
szeméttel. Akár egy alapos kerti nagytakarítás, a böjt hetei is
lehetőséget adnak önvizsgálatra, hogy lelki életünkre figyeljünk és
eltakarítsuk mindazt, ami gátolja belső növekedésünket.

	Imádság: Istenünk, megnyitjuk életünket előtted a böjti időkben.
Segíts eltávolítani lelkünkből a felesleges dolgokat, s tölts meg
helyette jelenléteddel és szereteteddel. Ámen.

	Miben növekszik lelki életem? Hogyan tudok Istennel együttműködni?
	Valerie Battle Kienzle (Missouri, USA)

	IMÁDKOZZUNK LELKI MEGÚJULÁSÉRT A BÖJTI IDŐKBEN!

	A Csendes Percek amerikai kiadója a The Upper Room
(http://www.upperroom.org ) az idei Generálkonferenciára elkészítette
áhítatait. A konferencia 2012. április 24 - május 4. lesz, helyszín:
Tampa, Florida.
	Az 50 db áhítat március 16-án indul és belefoglalja a konferencia
idejét is. Ezzel egy világméretű imaközösségre biztat.
	Az áhítatok magyarra nincsenek lefordítva, csak angolul érhetők el a
http://csendespercek.hu/50DaysofPrayerWeb.pdf oldalon.