Csendes Percek június 6.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2012. Jún. 6., Sze, 05:37:01 CEST

                        2012. június 6. szerda

Mk 11,22-25.

22 Jézus így válaszolt nekik: "Higgyetek Istenben! 23 Bizony, mondom
néktek, hogy aki azt mondja ennek a hegynek: Emelkedjél fel, és vesd
magadat tengerbe! - és nem kételkedik szívében, hanem hiszi, hogy amit
mond, az megtörténik -, annak meg is adatik az. 24 Ezért mondom nektek:
higgyétek, hogy mindazt, amiért imádkoztok, és amit kértek, megkapjátok,
és meg is adatik nektek. 25 És amikor megálltok imádkozni, bocsássátok
meg, ha valaki ellen valami panaszotok van, hogy mennyei Atyátok is
megbocsássa nektek vétkeiteket."

                         A REMÉNYSÉG KERTJE

Higgyétek, hogy mindazt, amiért imádkoztok, és amit kértek,
megkapjátok, és meg is adatik nektek. (Mk 11,24)

Dél-Afrikában egy olyan fiú menedékhelyen dolgoztam, ahol utcagyerekek
éltek. Szegénység, nemtörődömség, káros szenvedélyek és szenny vett
körül minket. Ezek a gyerekek vajmi keveset ismertek Isten és a teremtés
szépségéből, nagyságából. Ezért egy nap úgy határoztam, hogy ültetek egy
kertet. A gyerekek segítségével elültettünk kálát, körömvirágot,
ibolyát, szegfűt, bazsarózsát, papagájvirágot és néhány zöld fűfélét.
Miután befejeztük, imádkoztam a kertért, hogy kihajtson, növekedjen
ebben a különösen kemény afrikai agyagos földben. Hittem, hogy szépséget
tudunk hozni a gyerekeknek a virágokon keresztül. Hamarosan a kálák
akkora virágot hoztak, amiket még soha életemben nem láttam. A
narancssárga körömvirágok színháborút indítottak a szemközti vörös
szegfűk ellen. Kinyílt a papagájvirág, mint ahogy a gyermekszívek is. A
gyerekek boldogságot találtak a kis remény-kertben.
Talán néha azt hisszük, hogy bizonyos ima-kéréseink annyira aprók, hogy
Isten nem foglalkozik velük. Miközben fájdalommal és szenvedéssel küzdő
gyerekekkel dolgoztam, egy parányi kertért imádkoztam. A kert minden nap
arra emlékeztet és bátorít, hogy még jobban higgyem: Isten hű és figyel
ránk.

Imádság: Drága Istenünk, köszönjük a teremtés szépségét, hűségedet és
az imameghallgatásokat. Ámen.

Egy ügy sem túl kicsi ahhoz, hogy Isten elé vigyük.
Megan Daniso (Oregon, USA)

IMÁDKOZZUNK A DÉL-AFRIKAI GYERMEKEKÉRT!