Csendes Percek július 21.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2012. Júl. 21., Szo, 05:37:01 CEST

                       2012. július 21. szombat

Fil 4,4-9.

4 Örüljetek az Úrban mindenkor! Ismét mondom: örüljetek. 5 A ti
szelídségetek legyen ismert minden ember előtt. Az Úr közel! 6 Semmiért
se aggódjatok, hanem imádságban és könyörgésben mindenkor hálaadással
tárjátok fel kéréseiteket Isten előtt; 7 és Isten békessége, mely minden
értelmet meghalad, meg fogja őrizni szíveteket és gondolataitokat a
Krisztus Jézusban. 8 Egyébként pedig, testvéreim, ami igaz, ami
tisztességes, ami igazságos, ami tiszta, ami szeretetreméltó, ami
jóhírű, ha valami nemes és dicséretes, azt vegyétek figyelembe! 9 Amit
tanultatok és átvettetek, hallottatok és láttatok is tőlem, azt
tegyétek, és veletek lesz a békesség Istene!

                       FŰRÉSZPORT FŰRÉSZELNI

Semmiért se aggódjatok, hanem imádságban és könyörgésben mindenkor
hálaadással tárjátok fel kéréseiteket Isten előtt. (Fil 4,6)

Fred Fuller Sheddnek igaza volt, amikor fölkiáltott: "Nem fűrészelhetsz
fűrészport!" Úgy értette, hogy ami elmúlt, arra már nem vagyunk
hatással. Mégis azt gondolom, igazi szakértővé váltam a fűrészpor
fűrészelésében. Ébredéstől elalvásig emészt az aggodalmaskodás. Akárhogy
próbálok tenni ellene, nyughatatlan gondolataim mindig e körül
csaponganak. Aggódom a rám bízott feladatok és a kapcsolataim miatt; de
éppúgy nyugtalanít a jövő, a múlt, a jelen és olyan események, amelyekre
semmiféle hatásom nincs. Sok írást olvastam a tárgyban, számos
bibliaverset áttanulmányoztam, és nagyon sokszor imádkoztam, de a
kényszeres aggódásom nem változott meg.
Egy napon aztán lassan megértettem, hogy állandó félelmeim csak azt
mondják az Úrnak, hogy nem bízom Isten Pálon keresztül küldött
üzenetében: "Semmiért se aggódjatok, hanem imádságban és könyörgésben
mindenkor hálaadással tárjátok fel kéréseiteket Isten előtt" (Fil 4,6).
Ha képes lennék ekként cselekedni, akkor a "fűrészpor", vagyis
aggodalmaim tárgya helyét átvehetné a béke.

Imádság: Mennyei Atyánk, segíts, hogy letegyük az aggodalom terhét, és
teljesen rád bízzuk magunkat. Ámen.

A tartós békesség az Istenbe vetett bizalomból származik.
Bill Pike (Virginia, USA)

IMÁDKOZZUNK A FOLYTONOSAN SZORONGÓKÉRT!