Csendes Percek július 22.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2012. Júl. 22., V, 05:37:01 CEST

                      2012. július 22. vasárnap

Róm 8,31-39.

31 Mit mondjunk tehát erre? Ha Isten velünk, ki lehet ellenünk? 32 Aki
tulajdon Fiát nem kímélte, hanem mindnyájunkért odaadta, hogyne
ajándékozna nekünk vele együtt mindent? 33 Ki vádolná Isten
választottait? Isten, aki megigazít. 34 Ki ítélne kárhozatra? A meghalt,
sőt feltámadt Jézus Krisztus, aki az Isten jobbján van, és esedezik is
értünk? 35 Ki választana el minket a Krisztus szeretetétől? Nyomorúság,
vagy szorongattatás, vagy üldözés, vagy éhezés, vagy mezítelenség, vagy
veszedelem, vagy fegyver? 36 Hiszen meg van írva: "Teérted gyilkolnak
minket nap mint nap, annyira becsülnek, mint vágójuhokat." 37 De
mindezekkel szemben diadalmaskodunk az által, aki szeret minket. 38 Mert
meg vagyok győződve, hogy sem halál, sem élet, sem angyalok, sem
fejedelmek, sem jelenvalók, sem eljövendők, sem hatalmak, 39 sem
magasság, sem mélység, sem semmiféle más teremtmény nem választhat el
minket az Isten szeretetétől, amely megjelent Jézus Krisztusban, a mi
Urunkban.

                         MARADANDÓ SZERETET

Mert meg vagyok győződve, hogy sem halál, sem élet, sem angyalok, sem
fejedelmek, sem jelenvalók, sem eljövendők, sem hatalmak, sem magasság,
sem mélység, sem semmiféle más teremtmény nem választhat el minket az
Isten szeretetétől, amely megjelent Jézus Krisztusban. (Róm 8,38-39)

Barátomék egy évvel ezelőtt autóbalesetben veszítették el egyetlen
gyermeküket. Barátom felesége nem tudta feldolgozni lánya halálát, és
inni kezdett. Még jobban megkeseredve arról panaszkodott, hogy minden,
amit a férje tesz, terhére van. Válaszként a férfi eltávolodott tőle, és
más nőknél keresett gyengédséget. Házasságuknak hamarosan vége lett.
Amikor a válás után meglátogattam barátomat, sóhajtva ennyit mondott:
"Nos, azt hiszem, a szeretet egyszerűen nem tart örökké."
Igaza van? Vajon mások mindig cserbenhagynak? Találhatunk valaha is
szeretetet, ami megmarad?
Hálás vagyok, hogy a Biblia válasza: igen. Isten azt ígéri, hogy mindig
szeretni fog bennünket, akármi is történjen velünk az életben, bármit
tegyenek is mások. Szeretteink halálakor, sőt, végül saját
hazatérésünkkor is bízhatunk abban, hogy az ő szeretete változatlan. Az
élet küzdelmei közepette ez a szeretet hordoz bennünket. Ha nem is
tudjuk, mit hoz a holnap, azt tudhatjuk, hogy ott is Isten vár minket.
Igaz szeretettel, amely örökké tart.

Imádság: Mennyei Atyánk, segíts, hogy biztosak legyünk szeretetedben ma
is. Ámen.

Az emberek okozhatnak csalódást, Isten soha.
Stephen R. Wilson (Ohio, USA)

IMÁDKOZZUNK A GYERMEKÜKET GYÁSZOLÓ CSALÁDOKÉRT!