Csendes Percek január 26.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2012. Jan. 26., Cs, 05:37:01 CET

                      2012. január 26. csütörtök

2Kor 4,8-14.

8 Mindenütt szorongatnak minket, de nem szorítanak be, kétségeskedünk,
de nem esünk kétségbe; 9 üldözöttek vagyunk, de nem elhagyottak,
letipornak, de el nem veszünk; 10 Jézus halálát mindenkor testünkben
hordozzuk, hogy Jézus élete is láthatóvá legyen testünkben. 11 Mert
életünk folyamán szüntelen a halál révén állunk Jézusért, hogy a Jézus
élete is láthatóvá legyen halandó testünkben. 12 Azért a halál bennünk
végzi munkáját, az élet pedig bennetek. 13 Mivel pedig a hitnek ugyanaz
a Lelke van bennünk, ahogyan meg van írva: "Hittem, azért szóltam", mi
is hiszünk, és azért szólunk! 14 Mert tudjuk, hogy aki feltámasztotta az
Úr Jézust, az Jézussal együtt minket is feltámaszt, és maga elé állít
veletek együtt.

                              TŰZ UTÁN

Mert meghaltatok, és a ti életetek el van rejtve a Krisztussal együtt
az Istenben. (Kol 3,3)

Ausztráliában, Victoriában jártunk, ahol egy tűz pusztította területet
fedeztünk fel. Egyszerűen nem tudtam megszokni a látványt: feketére
égett csupasz fák, kísérteties erdők tele megégett és hámló kérgű
fákkal. Ugyanakkor az újjáéledés nagyszerű jelei voltak rám legnagyobb
hatással. Találtunk ugyanis egy üreges, kívül-belül fekete fát is,
amelyen - megdöbbenve láttam - a halott csonk sebén egy új fa nőtt ki. A
feltámadás élő példája volt ez.
Ehhez kapcsolódik saját élettapasztalatom. Én is éreztem már magamat
lesújtva a körülmények miatt. Amikor gyász, betegség, depresszió vagy
kétség szakad ránk, s elveszettnek érezzük magunkat, a szép bővelkedő
élet múltbéli emléknek tűnik. Csak hinni Jézusban, ujjunk hegyével is
kapaszkodni - már ez kimerítheti minden energiánkat.
Az a kiégett fa élettelennek tűnt, mégis mélyen, nem látható helyen az
élet várakozott, készen arra, hogy előtörjön. Mindegy, hogyan érezzük
magunkat, mindegy, hogy mennyire lehetetlennek tűnik, a feltámadás
lehetséges.

Imádság: Istenünk, küldd Lelkedet, hogy erősítse az erőtleneket, hozzon
békét a békétleneknek és adjon reménységet a csüggedőknek! Ámen.

Jövőnk Isten kezében van.
Carol Griffin (Shropshire, Anglia)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIKRE RÁTÖRT A REMÉNYTELENSÉG!