Csendes Percek január 24.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2012. Jan. 24., K, 05:37:01 CET

                        2012. január 24. kedd

5Móz 6,4-9.

4 Halld meg, Izráel: Az ÚR a mi Istenünk, egyedül az ÚR! 5 Szeresd
azért az URat, a te Istenedet teljes szívedből, teljes lelkedből és
teljes erődből! 6 Maradjanak a szívedben azok az igék, amelyeket ma
parancsolok neked. 7 Ismételgesd azokat fiaid előtt, és beszélj azokról,
akár a házadban vagy, akár úton jársz, akár lefekszel, akár fölkelsz! 8
Kösd azokat jelként a kezedre, és legyenek fejdíszként a homlokodon. 9
Írd azokat házad ajtófélfáira és kapuidra!

                      ISTENT SZEM ELŐTT TARTVA

Nem maradok el tőled, sem el nem hagylak téged. (Zsid 13,5)

Az ige, amit aznap reggel olvastam a naptáramban - Mt 28,20 - mániás
depresszióm ellenére a jó reménység erőteljes szava lehetett volna
számomra, de olyan ideges voltam azon a reggelen, hogy nem figyeltem az
Írás szavaira. Aztán az egyik kontaktlencsémet elvesztettem. Jó darabig
eltartott, míg megtaláltam a naptárhoz tapadva. Ez arra bátorított, hogy
újra megnézzem az aznapi igét. Zaklatottságom nem tűnt el azonnal, de az
Úr arra használta elvesztett kontaktlencsémet, hogy emlékeztessen
Krisztus ígéretére, miszerint örökké velem lesz, az aggodalmas
perceimben is. Az Úr betartotta ígéretét.
Hosszú időbe telt, amíg megtanultam egészséges módon foglalkozni a
betegségemmel és aggodalmaimmal, de az Úr sohasem hagyott el.
Megtanultam figyelni az Írás szavaira, és körülvenni magam velük, Isten
állandó jelenlétének jeleiként.
Még kell gyógyszert szednem, hogy karbantartsam a betegségem, de
szélsőséges aggodalmaskodásom elmúlt. Ahogy megtanultam a Szentírásból
meríteni, Isten megszabadított félelmeimből. Ma már a Biblia nem csak
reményt ad a nehéz időkben, hanem segít mindenkor látnom és ünnepelnem a
Krisztusba nyert életet.

Imádság: Urunk, nyisd meg szemünket szavad által, és segíts, minden
helyzetben tisztábban látnunk téged. Ámen.

Az Írás szavai többek egyszerű szavaknál.
Barbara Gail Bliss (Colorado, USA)

IMÁDKOZZUNK A MENTÁLIS BETEGSÉGBEN SZENVEDŐKÉRT!