Csendes Percek február 24.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2012. Feb. 24., P, 05:37:02 CET

                       2012. február 24. péntek

Zsolt 46.

1 A karmesternek: Kórah fiaié. Ének magas hangra.
2 Isten a mi oltalmunk és erősségünk, mindig biztos segítség a
nyomorúságban.
3 Azért nem félünk, ha megindul is a föld, és hegyek omlanak a tenger
mélyébe;
4 ha háborognak és tajtékoznak is vizei, és tombolásától megrendülnek a
hegyek. (Szela.)
5 Egy folyam ágai örvendeztetik Isten városát, A Felségesnek szent
hajlékait.
6 Isten van benne, nem inog meg, megsegíti Isten reggelre kelve.
7 Népek háborognak, országok inognak, ha az ÚR mennydörög, megretten a
föld.
8 A Seregek URa velünk van, Jákób Istene a mi várunk. (Szela.)
9 Jöjjetek, lássátok az ÚR tetteit, aki bámulatos dolgokat művel a
földön.
10 Háborúkat szüntet meg a föld kerekségén, íjat tör össze, lándzsát
tördel szét, harci kocsikat éget el.
11 Csendesedjetek el, és tudjátok meg, hogy én vagyok az Isten!
Magasztalnak a népek, magasztal a föld.
12 A Seregek URa velünk van, Jákób Istene a mi várunk. (Szela.)

                       ISTEN A MI MENEDÉKÜNK

Isten a mi oltalmunk és erősségünk. Mindig biztos segítség a
nyomorúságban. (Zsolt 46,2)

Néhány évvel ezelőtt életemben először költöztem. El kellett hagynom
azt a helyet, amit addig otthonnak hívtam, mert a háziúr eladta a telket
beruházás miatt. Már hónapokkal azelőtt, hogy kiköltöztünk,
építőmunkások jöttek, és elkezdték a környéket átalakítani. Lebontották
a régi garázsunkat, kiszélesítették a bejárót, a ház mindkét oldalára
nagy földdombokat halmoztak fel, megsemmisítve a kis ösvényeket,
amelyeken addig az erdőbe mentünk ki.
Apránként morzsolódott szét addigi világunk. Jó napokat láttunk abban a
házban, és számos emlék kapcsolódott hozzá. Számomra ez egy olyan
különleges hely volt, ahol pancsoltunk a patakban, télen leszánkóztunk a
dombról, nagyokat sétáltunk az erdőben, vackort, bogyót szedtünk, és
alkalmanként orgonát a tanárainknak.
Az élet változásokat hoz, semmi sem állandó. De bízvást tudhatjuk, hogy
nincs olyan változás, amiben Isten magunkra hagyna, és ő változhatatlan.
Lélekben egy örökké jelenlévő, soha nem változó Kísérővel élhetünk és
járhatunk. Isten a mi oltalmunk, és ő mindig velünk lesz.

Imádság: Drága mennyei Atyánk, köszönjük azt a biztosítékot, hogy te
mindig és mindenhol ott vagy velünk. Jézus nevében imádkozunk. Ámen.

Ha figyelünk, észrevesszük, hogy Isten mindig a közelben van.
Victoria Summer Deimler (Pennsylvania, USA)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIK ELKÖLTÖZNEK SZERETETT OTTHONUKBÓL!