Csendes Percek február 23.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2012. Feb. 23., Cs, 05:37:01 CET

                     2012. február 23. csütörtök

Jak 5,13-16.

13 Szenved-e valaki közöttetek? Imádkozzék! Öröme van-e valakinek?
Énekeljen dicséretet! 14 Beteg-e valaki közöttetek? Hívassa magához a
gyülekezet véneit, hogy imádkozzanak érte, és kenjék meg olajjal az Úr
nevében. 15 És a hitből fakadó imádság megszabadítja a szenvedőt, az Úr
felsegíti őt, sőt ha bűnt követett is el, bocsánatot nyer. 16 Valljátok
meg azért egymásnak bűneiteket, és imádkozzatok egymásért, hogy
meggyógyuljatok. Nagy az ereje az igaz ember buzgó könyörgésének.

                              KÉT SZÓ

Valljátok meg azért egymásnak bűneiteket, és imádkozzatok egymásért,
hogy meggyógyuljatok. Nagy az ereje az igaz ember buzgó könyörgésének.
(Jak 5,16)

"Imádkozhatok önért?" Ez a két szó kimondhatatlan hatással lett
életemre.
Egy számítástechnikai szerviz vezetője vagyok, nem lelkész, nem
teológus, nem egy felszentelt valaki. Mégis, munkám során gyakran
találkozom olyanokkal, akiknek a szerviz szolgáltatáson túl másra is
szükségük van. Ha megfelelő a helyzet, gyakran felteszem a kérdést:
"Imádkozhatok önért?" - és ilyenkor nem általánosságban kérdezem, csupán
kegyes szokásként, hanem ott a helyszínen komolyan is gondolom.
Találkoztam egy nagydarab kamionsofőrrel, akiről látszott, hogy gondja
van, de nem az a beszélgetős típus volt. Miután feltettem a kérdésem,
mesélt az életéről és a nehézségeiről. Mindezt két szó hatására. Egy
asszony pedig, akinek a gépét kivittem a kocsijához, kérdésemre sírásban
tört ki.
E szavak saját életemet is megváltoztatták. Sokkal megértőbb,
elfogadóbb, elkötelezettebb lettem. Nem kell feltétlenül lelkésznek,
vagy teológiai hallgatónak lennem ahhoz, hogy Isten munkálkodjon a magam
és mások életében. Csak készségesen kell kérdeznem: Imádkozhatok önért?

Imádság: Köszönöm Istenem, hogy megnyitod magad felé szívünket, hogy
cselekedeteink és szavaink által mások szíve is hozzád forduljon. Ámen.

Hogyan használhat ma engem Isten mások javára?
John Brewer (Florida, USA)

IMÁDKOZZUNK A SZÁMÍTÁSTECHNIKUSOKÉRT!