Csendes Percek április 26.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2012. Ápr. 26., Cs, 05:37:02 CEST

                     2012. április 26. csütörtök

Jn 14,15-27.

15 "Ha szerettek engem, megtartjátok az én parancsolataimat, 16 én
pedig kérni fogom az Atyát, és másik Pártfogót ad nektek, hogy veletek
legyen mindörökké: 17 az igazság Lelkét, akit a világ nem kaphat meg,
mert nem látja őt, nem is ismeri; ti azonban ismeritek őt, mert nálatok
lakik, sőt bennetek lesz." 18 "Nem hagylak titeket árván, eljövök
hozzátok. 19 Még egy kis idő, és a világ többé nem lát engem, de ti
megláttok, mert én élek, és ti is élni fogtok. 20 Azon a napon
megtudjátok, hogy én az Atyámban vagyok, ti énbennem, én pedig
tibennetek. 21 Aki befogadja parancsolataimat, és megtartja azokat, az
szeret engem, aki pedig szeret engem, azt szeretni fogja az én Atyám; én
is szeretni fogom őt, és kijelentem neki magamat." 22 Így szólt hozzá
Júdás, de nem az Iskáriótes: "Uram, miért van az, hogy nekünk akarod
kijelenti magadat, és nem a világnak?" 23 Jézus így válaszolt: "Ha
valaki szeret engem, az megtartja az én igémet; azt pedig az én Atyám is
szeretni fogja, és elmegyünk hozzá, és szállást készítünk magunknak
nála. 24 Aki nem szeret engem, nem tartja meg az én igémet. Az az ige
pedig, amelyet hallotok, nem az enyém, hanem az Atyáé, aki elküldött
engem." 25 "Elmondom ezeket nektek, amíg veletek vagyok. 26 A Pártfogó
pedig, a Szentlélek, akit az én nevemben küld az Atya, ő tanít majd meg
titeket mindenre, és eszetekbe juttat mindent, amit én mondtam nektek.
27 Békességet hagyok nektek: az én békességemet adom nektek; de nem úgy
adom nektek, ahogyan a világ adja. Ne nyugtalankodjék a ti szívetek, ne
is csüggedjen.

                             ERŐSSÉGÜNK

Békességet hagyok nektek: az én békességemet adom nektek... Ne
nyugtalankodjék a ti szívetek, ne is csüggedjen. (Jn 14,27)

Tini koromban kisebb műtéten kellett átesnem. A műtét előtti éjjel
féltem, és nem tudtam aludni. Amikor másnap reggel a papám meglátogatott
a kórházban, elsírtam magam. De ő megvigasztalt, adott egy Bibliát, és
azt mondta, olvassam el Jn 14-et. Jézus az utolsó együtt töltött estén
mondta ezeket a szavakat tanítványainak. A tanítványok nem értették, de
később, amikor próbákon és üldözéseken mentek át, eszükbe jutottak Jézus
megerősítő szavai. Hitükben megbátorodtak és megerősödtek (ApCsel
4,13-22).
A fejezet olvasása közben békesség árasztotta el szívemet, a félelem
eltávozott. Rájöttem, hogy Isten velem van. Most már Isten kezébe tudtam
bízni a műtétet, és magabiztosan mentem a műtőbe. A műtét jól sikerült,
teljesen felépültem. Azóta az a fejezet a kedvenc bibliai részem. Minden
nehéz élethelyzetben békességet és erőt találok Jézus szavaiban.

Imádság: Köszönjük, Urunk, hogy békességedet ígéred nekünk. Add, hogy
ez minden próbában bátorságot és hitet adjon. Ámen.

A Biblia minden helyzetben erőt kínál.
James Ernest Sundara (Tennessee, USA)

IMÁDKOZZUNK MŰTÉT ELŐTT ÁLLÓ ISMERŐSEINKÉRT!